פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שירותי תוכן שלא ביצעתי נושא התלונה:
כהן  רבקה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד

סלקום - מוקד פיננסי
פקס 09-8607903/02

הנדון : דרישת חוב כרטיס לקוח 201617783


1. הנני דוחה את טענתכם לקיומו של חוב כלפיכם.
2. הנני דוחה את איומכם לנקיטת הליכי גביה ומזמינה אותכם להתמודד מולי בבית המשפט.
3. בעניין זה הגשתי לכם מחאה והסתייגות על חיוב בשירותי תוכן שלא ביצעתי ונכון להיום טרם הואלתם לכבד אותי במענה.
4. במשך שנים ניצלתם אותי לרעה, חייבתם אותי בתשלומים מוגזמים, מופרכים וגבוהים ללא הצדקה וללא כל בסיס ולמרות זאת שילמתי לכם ללא תלונה.
5. גם לאחר שנאלצתי לעזוב אותכם הנכם מחייבים אותי, באילוץ, לשלם לכם סך של כ- 150 ₪ לחודש עבור מכשירים שערכם האמיתי נמוך פי מונים מערך החיוב בפועל. בעניין זה יודגש כי אמרתם לי כי המכשירים חינם כנגד שימוש. בפועל לא גיליתם לי את כל האמת על אפשרות של חיוב מופקע ומופרך של המכשירים ביום הפסקת המנוי.
6. בעקבות דרישת החוב המופרכת אשר בנדון ושאר תקלות וחיובים שלא לצורך עזבתי אותכם לטובת חברת גולן טלקום.
7. הנני מרוצה מאוד מהשירות שניתן לי בחברת גולן טלקום ומאחלת לכל מנויי סלקום שיעזבו אותכם ויעברו לחברות אמינות והגונות כמו גולן טלקום.
8. הנני מאחלת לכם שתאבדו את כל לקוחותיכם ותודיעו על פשיטת רגל ותעלמו אחת ולתמיד מענף התקשורת בישראל.
9. די לניצול.

בכבוד רב ,
רבקה כהן

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה