פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריפים(בשפתם "עידכון") נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לקחתי תוכנית שבה תעריף קבוע של 39 אג לדקה הכולל דמי קישוריות.בין דצמבר 04 לדצמבר 05 התעריף קפץ ב 25%ל49 אג למה? הרי התעריף שלי כלל את דמי הקישוריות שהיו נהוגים באותה תקופה ואם הן הוזלו(בלחץ משרד התקשורת) אזי סלקום מרוויחה עלי יותר אבל למה לה להרוויח פעם אחת כשאפשר פעמיים גם עי העלאת התעריפים?כנראה בשביל הדיוודנדים
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר לפטין בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה