פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של שנה וחצי על משהו שלא רכשתי!!! נושא התלונה:
כהן קובי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש גיליתי במקרה שאני משלם על "חבילת מוזיקה" משנת 2011
התשלום הוא של 20 ש"ח בחודש.
בחיים לא שמעתי על "חבילת מוזיקה" ובחיים לא השתמשתי בדבר הזה, שכן לא רכשתי אותו.
שפניתי לחברה וביקשתי לראות את המסמך שעליו חתמתי לבקשת השירות, נאמר לי שזה נעשה דרך האינטרנט ואין שום הוכחה לכך שבאמת ביקשתי את השירות הזה.
מנהלת שירות לקוחות אמרה שהיא באה לקראתי ותזכה אותי על חצי שנה. ששאלתי למה אני לא יזוכה על כל השנה וחצי היא אמרה שזו האחריות שלי לראות על מה מחייבים אותי.
זו באמת האחריות שלי לראות אבל זה לא מצדיק את זה שחוייבתי במשך שנה וחצי על שירות שלא ביקשתי להצטרף אליו!!! האם כל אחד יכול להוסיף לי שירותים להתחייב עליהם ללא האישור שלי? האם האתר של סלקום לא מאובטח מספיק???? אבקש לקבל החזר מלא על הסכום שחוייבתי עליו
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה