פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבוד נייד(אייפון) שנגנב למרות שדווח להם על גנבה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ב15/3/13 נגנב מכשיר אייפון לבני באותו יום דווחנו אני ובעלי דרך שירות טלפון על גנבה המענה אוטומטי .ב18/3/13 שוב התקשרנו אל מנת לבטל את כל העסיקה של מכשיר האבוד כולל בקשה לסגור /לנתק את הנייד בכלל , נאמר לנו שאנו צריכים לשלוח טופס לבקשת ניתוק הקו ושאני לא אדאג הכל יבוצע ועל העסקה אפסיק לשלם מ14/4/13 הסכמתי ולכן ב19/3/13 שלחתי להם פקס לניתוק קו ומאז אנו אמורים להיות רגועים .
פתאות מגלים בתשלום של חודש מאי שאנו ממשיכים לשלם עבור אותו קו שניתקנו וכשה תקשרנו והתלוננו טוענים שכן לא קיבלנו פקס לניתוק קו
שלדעתי מעבירים את אשמה עוד אלינו שזה חמור ביותר ,עוד אמרתי לכם האם אתם רואים שדיברו בקו הזה ?! הרי אתם מעודכנים שביקשנו לנתק והנייד בקו זה גנב - אומר כן .
ולא רק זה ב4/6/13 כשהתקשרו והתלוננו אמרו לנו שיחזרו אליי בשעה אחת בצהריים על מנת לטפל הנושא ואפילו לזכות על הטעות אבל ממש לא אף אחת לא חזר אלינו מאוד חמור .
אנו רוצים החזר תשלום על קו המנותק ואולי חושבים לנתק אם הסלקום את כל העסקה שלנו בהמשך אם הנושא לא יטופל .
כספי סוג הנזק :
ההחזר כספי דחוף ושירות כמו שצריך פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה