פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים פנה אליי נציג שירות מסלקום והציע לי ביטוח למכשיר בעלות של 49 ₪ ללא התחייבות , לפני כשלושה שבועות נכנסתי לתקן את המכשיר התיקון לקח 5 ימים מאחר וזה היה ביום חמישי מאחר ולקח להם כל כך הרבה זמן לתקן את המכשיר החלטתי היום שלושה שבועות לאחר מכן לבטל את הביטוח אבל בפניה לנציג שירות נמסר לי כי יש לי התחייבות של 4 חודשים מאחר ותיקנתי את המכשיר , מידע זה לא נמסר לי , לא בזמן התיקון ולא לפני מיותר לציין שאם הייתי יודעת הייתי מתקנת את המכשיר במקום אחר ולא מבטחת אותו מלכתחילה בסלקום !!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הביטוח במיידי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה