הונאת לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים פנה אליי נציג שירות מסלקום והציע לי ביטוח למכשיר בעלות של 49 ₪ ללא התחייבות , לפני כשלושה שבועות נכנסתי לתקן את המכשיר התיקון לקח 5 ימים מאחר וזה היה ביום חמישי מאחר ולקח להם כל כך הרבה זמן לתקן את המכשיר החלטתי היום שלושה שבועות לאחר מכן לבטל את הביטוח אבל בפניה לנציג שירות נמסר לי כי יש לי התחייבות של 4 חודשים מאחר ותיקנתי את המכשיר , מידע זה לא נמסר לי , לא בזמן התיקון ולא לפני מיותר לציין שאם הייתי יודעת הייתי מתקנת את המכשיר במקום אחר ולא מבטחת אותו מלכתחילה בסלקום !!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול הביטוח במיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|