פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי חבילה רק ממחזור החיוב הבא נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
אפרת פרגא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לנו בסלקום חבילת שיחות שהפכה להיות קטנה בהרבה מצרכינו, כך שיצא ששילמנו חשבונות גבוהים ביותר (900 ש"ח שיחות בלבד, ללא גלישה). התקשרתי וביקשתי לשנות חבילה, ואכן התאימו לי חבילה לפי הצורך, אבל לשאלתי ממתי תחול החבילה, התברר כי התחולה היא רק ממחזור החיוב הבא, שהינו בעוד שלושה שבועות (ב 11/07), כלומר, על חודש יולי נאלץ לשלם שוב חשבון גבוה מאוד (אלא אם כן נפסיק לדבר במכשיר, מה שלא נראה מעשי כרגע). כשאני משנה תוכנית, בבזק למשל, השינוי חל מאותו יום. האם סלקום לא מחויבים לזה גם? מדוע לא ניתן לשנות תוכנית באמצע חודש?
כספי סוג הנזק :
אפשרות למעבר חבילה באמצע החודש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה