פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק עקב אי הסדרת "אמצעי תשלום" לחשבון ללא חוב נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה כשנתיים אני משלם במזומן חודש בחודשו את החשבון על קו סלקום
בסניף הדואר. על כך שאני משלם במזומן, מחייבת סלקום ב"דמי טיפול" של
50 שקלים. אין לי כרטיס אשראי. לאחרונה החלה סלקום לדרוש כי יוסדר אמצעי תשלום באשראי או בהוראת קבע. הסדרה זו אינה מונעת מבעל הקו
להמשיך ולשלם לחברה במזומן דרך סניף דואר.
למרות שאיני חייב לסלקום כסף ומשלם את החשבון חודש בחודשו, נותק הקו שלי תוך איום שאם לא אסדיר אמצעי תשלום לא יחובר הקו.
מעולם לא שמעתי על חברה שמנתקת לקוח משלם שאינו בעל חוב כיוון שלא הסדיר אמצעי תשלום. בנוסף, לעניות דעתי, שקל ישראלי הוא אמצעי תשלום וניתוק קו ללקוח משלם באמצע חודש בכלל ואיום בניתוק תמידי בפרט הם חוצפה ממדרגה ראשונה.
חשוב לציין, כי פעמיים מסרתי לבנק את טופס הוראת הקבע של סלקום, הטופס נשלח ומסיבות השמורות לסלקום, לא התקבל או לא הועבר למחלקה המטפלת. אני מסרב לבזבז שוב זמן ואיני מוכן ללכת לבנק במיוחד עבור זה. עקב אירוע זה ברצוני להתנתק מהחברה, אך גם כאן מתחילה מסכת ייסורי התנתקות. זהו עלבון ללקוח. בזבוז זמן. גורם לנזק כספי ממשי עקב אי יכולת להתקשר לאנשים וגורם לי עלבון נפש.
שלא ינתקו לקוחות משלמים. שיסדירו את עניין הוראות הקבע דרכם כפי שחברות רבות אחרות עושות. הלקוח ממלא פרטים והחברה שכל כך משתוקקת להוראת קבע מטפלת בחתימות הפקסים והאישורים. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה