פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מידע שגוי מנציגים נושא התלונה:
אלישייב מורן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני פונה אליכם בעקבות מידע שגוי שקיבלתי מנציגי סלקום בטלפון,במרץ האחרון סיימתי את עבודתי בחברת מר טלקום והמכשירים שרכשתי מסלקום(2) עברו בעלות ממקום עבודתי לידיי בעקבות כך החבילה השתנתה בהתאם, לתשלום של 120 שח בחודש,מכיוון שזה היה לי יקר פניתי כמה פעמים לסלקום ובדקתי עם ניתן להוזיל זאת נמסר לי שלא.החלק החשוב ביותר הוא שבדקתי בכל שיחה עם יש לי עדיין התחייבות על המכשיר ונמסר לי חד וחלק שלא קיימת התחייבות על המכשיר שלי 054-2200367 רק על המכשיר השני של בעלי 0523606297 בעקבות כך ביצעתי ניוד להוט מובייל בידיעה שהקטנתי את ההוצאה שלי מ-120 ש"ח בחודש ל50 ש"ח בחודש אך להפתעתי אני רואה שסלקום גובים 58 שקלים כולל מע"מ על המכשיר כשפניתי היום לסלקום אחרי הרבה נסיונות להשיגם קיבלתי מהמנהלת מטילדה תשובה מאוד מאוד לא מספקת ובנוסף לכך היא גרמה לי להרגיש שהאחריות עליי ואין שום דבר שניתן לטפל.אז במכתבי פה אני אומרת שבמידה והיה נמסר לי שיש חיוב על המכשיר לא הייתי עוזבת את סלקום ואפילו הייתי מצפה עקב הטעות של סלקום שהיו מנסים להחזיר אותי אליהם במחיר חבילה נמוך יותר אבל קיבלתי יחס מזלזל כי לאחר הניוד אני כבר לא מעניינת אותם.אני מאוד רוצה שתעזרו לי זה לא פייר שאני כלקוחה צריכה להגיע למצב של חוסר דעת ואפילו רמאות מהצד השני.
תודה רבה,מורן
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה