פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדכון תוכנה לא מתאימה + שרות ברמה ירודה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 23.06.13 שלחתי את המכשיר לתיקון
בתאריך ה 27.06.13 קבלתי אותו מתוקן אך עם גרסת תוכנה ירודה ממה ששלחתי. בנוסף הותקן על הפלאפון תוכנת חסימת מצלמה של התעשייה האוירית. אני לקוח עשקי של התעשייה הצבאית ולכן התוכנה לא רלוונטית אלי. ניסיתי להסביר זאת לנציגת תמיכה טכנית אך היא לא הייתה מקצועית ולא הסכימה לתת לי שרות . ביקשתי להתקבל בעמדת השרות במוקד השרות ללא תור כדי לתקן את הטעות ומסתבר שזה לא אפשרי ולכן בגלל טעות אנוש שסלקום עשתה אני אצטרך לחקות בתור הלא נגמר במרכז שרות כדי לתקן את התקלה . ביזיון !!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת מענה מקצועי ולקבל עדיפות עליונה במרכז השירות כי הטעות היא של החברה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה