פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בהחזרת מכשיר .. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר שמתי את הטלפון שלי לתיקון בסלקום. הבטיחו שהטלפון יהיה מוכן ביום שישי. ביום חמישי התקשרו לעדכן שהטלפון יהיה מוכן ביום שני.
ביום שני הגעתי למרכז השירות בקריית מטלון פתח תקווה.לאחר המתנה של שעה בתור קיבל אותי נציג בשם אמיל , ובבדיקה שלו טען שכנראה מישהו לקח כבר את הטלפון. אמרתי לו שלא יתכן ולאחר בדיקה נוספת אמר הטלפון בכלל לא הגיע מהמעבדה וזה לא בעיה שלו, והטלפון יהיה מחר.
כאשר שוחחתי עם המנהל ואמרתי לו שלא אוכל להגיע שוב מחר , הוא הסכים לשלוח את המכשיר עם שליח למחרת.ממרכז השליחויות הודיעו לי
שהמכשיר יגיע ביום למחרת בין 10 ל- 2.
למחרת חיכיתי בבית מ- 10 בבוקר עד 2 בצהריים . השליח כמובן לא הגיע. כאשר שוחחתי עם נציגה ממרכז השליחויות , היא הבטיחה לי שיש עיכוב והשליח יגיע עד 4:30 . אחרי 4:30 כשהשליח לא הגיע (כמובן..למה ציפיתי???) שןחחתי שוב עם מרכז השליחויות עם נציג בשם אורן והוא טען שהוא לא רואה עיכובים באיזור פתח תקווה( הנציגה הקודמת אמרה שהיו ..מי שיקר?) והשליח כתב שלא היה אף אחד בבית.
כאשר אני לא זזתי מהבית , והטלפון שלי היה פנוי לקבל שיחות.
הנציג אורן זימן לי שליחות למחרת מ- 10 - 2.
עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שנגרם לי היו גדולים ועדיין לא קיבלתי את המכשיר שלי .
הטיפול של סלקום לקוי כל כך.
אני מנויה דרך חברה ועדיין יש לי התחייבות כלפיהם , ברגע שההתחייבות תפוג אני אעזוב אותם ואת חברת סלקום עם כל 6 המנויים שלי.
קבלת המכשיר לאלתר ופיצוי הולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה