פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבותהחברה+חיוב יתר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
עם תום שיחרורי מצהל לאחר שירות ארוך פנתה אלי נציגת שירות בשם מילי מחברת סלקום והציעה לי חבילת שירות , הנציגה אף השאירה לי את מספר הטלפון האישי שלה על מנת שאצור קשר עם מסירת המכשיר הקיים ברשותי
בשיחה התחייבה הנציגה כי לא אחוייב על כרטיס ה SIM
בפועל עם תחילת החיובים נוכחתי כי חוייבתי על קבלת הכרטיס .כל נסיונותי ליצור קשר עם אותה נציגת שירות -כולל השארת הודעות המערכת המסרים של החברה ללא כל מענה
ציגים שענו לטלפון -הבטיחו כי יחזרו אלי תוך 72 שעות -גם זה לא קרה
בשיחה עם נציג מכירות בשם אוהב -נמסר לי שהחליט לזכות אותי רק "שכח" לציין שמדובר בזיכוי של 50% בלבד שגם לא שולם עד ליום כתיבת המכתב
לפני כשבועיים היקרתי בסניף סלקום בפתח תקווה -ביקשתי להשמיע את ההקלטה של השיחה גם שם הבטיחו לחזור תוך 72 שעות ......(שם האחראית -שגית ומנהל המשמרת )
אני רואה בהתנהלות החברה ונציגה זילזול ווחוסר כבוד בסיסי-הבטחתם תקיימו אחרת תוכיחו שלא הבטחתם
כך לא נותנים שירות
אמרתי לנציגת השירות -תרויחו 50 ש"ח ותפסידו לקוח -וכך אעשה בהזדמנות הראשונה שתהיה לי
בכבוד רב
יורם שבתאי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה