פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מהצעות החברה ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 14 במאי הגעתי למרכז בחולון. הנציגים שטיפלו בי עשו מעל ומעבר ליכולתם.ולכן יש לציין שבמגבלות התכנים של החברה את מלאכתם עשו נאמנה.
אי לכך,התאכזבתי קשות כלקוחה ותיקה/מועדפת בעלת 3 מכשירים ולאורך שנים איתכם,הגיעו מים עד נפש,ואני שוקלת מעבר לחברות המתחרות ולו רק כיבשנה החולפת שלחתי מכשיר לתיקון פעמייםוהבעייה לא נפתרה.מכשיר אחר ברשותי התקלקל ונדרשתי לשלם 50 ש"ח עבורו ולאחר דין ודברים וותרו על סכום זה.אך על תיקון הייתי צריה בתשלום של 350 ש"ח!! שזה מחצית מערך הטלפון כשנקנה לפני כשלוש שנים. כלקוחה הייתי רוצה לדעת שבדיקה תהא חינם, ולאחריה אחליט אם לשדרג/לתקן את המכשיר.חוץ מזה תכונת החסימה הפרטנית היחודית לדגם סמסונג 612 אינה בנמצא אצלכם במכשירים החדשים.הייתי רוצה לאפשר שליטה כמו במכשיר הישן ולחסום/לפתוח אפשרות חיוג ליתר החברות המתחרות למעט חיוג ברשת סלקום +בזק בלבד! נאמר לי שאין אפשרי לבצע זאת כיום במכשירים המוצעים.איך אפשר לבטל תכונה שהוצעה בעבר.הייתי מצפה שיהיו תוספות אך לא ביטול גורף בכל דגמי הטלפון לתכונת החסימה של סמסונג 612.
אצפה להצעה אטרקטיבית שתשאיר אותי אצלכם אלא אם כן אין רואים יותר לקוחה מועדפת
בכבוד רב, רחל ברזילי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' ב רזילי בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה