אבידה של טפסי הוראת קבע חתומים ע"י הבנק |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הייתי בסלקום במרכז שירות בחיפה לפני כחודש עם ההורים שלי. קניתי מכשיר חדש העברתי את הקו על שמי וכמובן גם עדכנתי את אמצעי התשלום.
מכיוון שלא יכולתי להשתמש בכרטיס אשראי שלי כאמצעי תשלום מסיבה כזאת או אחרת, נאמר לי שביכולתי לעשות הוראת קבע ע"מ לשלם את החשבון.
נמסרו לי טפסים של סלקום שהייתי צריך להחזירם חתומים ע"מ שכל זה יתבצע.
לבינתיים כל החשבון היה רשום על חשבון ההורים.
זה היה ביום הזיכרון ערב יום העצמאות.
יומיים לאחר מכן, הלכתי לבנק (יום חמישי), החתמתי את הטפסים הנדרשים (אחרי שלקחתי יום חופש) ומסרתי את הטפסים החתומים במרכז השירות. מכיוון שהגעתי לשם בשעה קצת מאוחרת והשומר שבדלת לא נתן לי להיכנס אפילו בשביל רק למסור את הטפסים, הוא ביקש ממני לתת לו את הטפסים והוא יעבירם הלאה אך סירבתי וביקשתי שנציג יבוא לדלת ואני אמסור רק לו. נציג שירות בא לדלת, לקח ממני את הטפסים ואמר שיעבירם הלאה ע"מ לעדכן. עבר כחודש ואתמול התקשרתי לסלקום ע"מ לשנות תכנית.
להפתעתי, נאמר לי שאני לא הבעלים ושלא חלו שום שינויים בחשבון.
היום בבוקר יצרתי קשר שוב עם נציגת שירות לקוחות טלפוני בשעה 8 וחצי בבוקר שהבטיחה לבדוק לי את העניין.
עכשיו היא חזרה אלי ואמרה לי שהיא בדקה עם המרכז שירות ולא נמסרו להם טפסים כאלה ממני !!! ושצריך ללכת להחתים הכל מחדש אחרת אי אפשר לעשות כלום !!!
אני בן אדם עובד שלא יכול לפנות לבנק בשעות הפעילות שלו בלי לקחת יום חופש.
ולדעתי, לא נראה לי שאני צריך לשלם מחיר כזה על רשלנות בזויה של העובדים במרכז שירות !
מעבר לזה, טפסים שחתומים על הוראת קבע בבנק במידה ונמצאים ע"י כל גורם אחרי יכולים לגרום למשיכת כספים בלתי מוגבלת מחשבוני דבר שכרגע לא ידוע לי אם קרה או יקרה !
|
בזבוז זמן ואולי גם נזק כספי רב |
סוג הנזק : |
|
|
|
|