פרטי התלונה

תלונות מוניות קסטל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף לא צודקת ואי הפעלת מונה ע"פ חוק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רשות שדות התעופה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בבוקר נחתנו אני ואשתי בנמל תעופה בן גריון. לקחנו מונית משדה התעופה לראשון לציון. זמן יציאה מנתב"ג הוא לא לפני 5:28 בבוקר (אני יודע את הנתון הזה בוודאות היות ודיברתי עם חמותי בפלאפון בתוך שדה התעופה ב-5:26 נתון שלקחתי מהפלאפון שלי כשלקחנו את המזוודות (שעון של הפלאפון מכוון אוטומטי לפי שעון מרכזי של פלאפון) כאשר נכנסנו למונית שאלנו את הנהג כמה עולה לראשון לציון הוא התחיל טיפה בנסיעה ובדק את המחיר באותו הזמן. הנהג ענה לנו 135 ש"ח אמרנו שזה יקר וביקשנו שיפעיל את המונה מיד לאחר ששמענו את המחיר. הנהג ענה לנו היות והוא כבר התחיל בנסיעה אז הוא לא מפעיל מונה (המונית היתה עדיין בתוך שדה התעופה באזור המקורה שבטרמינל 3 - נסענו כ-20 מטר בערך) לא התווכחנו היות והיינו עייפים. אבל שאלנו מדוע זה כל כך יקר . הנהג ענה שיש תוספת של מס יציאה + 2 חבילות ומדובר על תעריף יותר יקר בשעה הזאת.
בסוף הנסיעה שלקחה כ-15-20 דקות ביקשתי קבלה מהנהג והוא נתן לי.
לאחר שנחנו בבית בדקתי באינטרנט וראיתי שתעריף הנסיעה של לילה נגמר ב-5:30 בבוקר. נתון שלא ידעתי אותו באותו רגע ואם אני לא טועה התחלת הנסיעה הייתה בתעריף הרגיל ולא תעריף של לילה.
יש לי קבלה של הנהג על סך 135 ש"ח שהופקה בראשון לציון (ביעד שלנו) בשעה 5:48 (זמן הקבלה אמור להיות לפי תחילת הנסיעה ולא לפי סופו ).
בנוסף אני חושב שהנהג היה צריך להפעיל מונה והוא לא הפעיל אותו למרות שביקשנו. והוא פעל לא ע"פ החוק.

אני רוצה להתלונן על הנהג ולקבל החזר כספי.
שם הנהג:עיני דוד
מס רישוי 7974925
קוד הנהג :307
ת.ז של נהג: 028751592
עוגמת נפש סוג הנזק :
שמקרים כאלה לא יחזרו לאשים אחרים פתרון נדרש :

מוניות קסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה