פרטי התלונה

תלונות ביג אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור לאקזה 5 להבות משולב SGS56 דגם 9504VGWH ניר' נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היי בסוף חודש מרס 2013 לקראת פסח רכשנו תנור של חברת לאקזה 5 להבות גדול. מהחודש הראשון הגז המרכזי והגדול היה תקול. הגז היה נדלק לסירוגין וכבה לאחר מספר דקות. את השירות תיקונים על הגז נותנים חברת שירות פיקס. בפעם הראשונה שהזמנו טכנאי לתיקון, הטכנאי הגיע וטען שאנחנו שמים נייר כסף כדי שהגז לא יתלכלך אבל הוא פוגע בגז ומפריע לו להישאר דולק. כעבור כמה שבועות שוב הגז נדלק ונכבה לסירוגין או שלא נדלק כלל ושוב טכנאי שטוען שאנו משתמשים במסיר שומנים ישירות על הגז. שוב אחרי כמה שבועות אותו המצב ואז טוענים שבעת הבישול נשפכים נוזלים שסותמים את הגז. הגענו לראש ושוב הגז לא נדלק כלל הזמנו טכנאי שאמר שהחיישן של הלהבה הגדולה מקולקל וכנראה שכך קיבלנו את הגז שהחיישן הנ"ל שמותקן היה ישן. העברנו את החגים ללא להבה גדולה (שהמטרה הייתה לקנות גז גדול כדי שנוכל לבשל בהנאה.) וכעבור כמה שבועות קיבלנו חיישן שהותקן. למשך חודש הגז היה תקין ושוב התקלקל היינו כחודשים ללא להבה גדולה ואחרי פניות חוזרות ונשנות לשירות פיקס ולביג אלקטריק וששלחנו סרטון שניתן דרכו לראות בבירור שהגז אינו נדלק הגיע היום טכנאי 11.11.13 ולאחר שראה בעצמו שהגז אינו נדלק ניסה כמה דרכים לתקנו ולבסוף שוב החליף חיישן באומרו שהחיישן שוב התקלקל ואין סיבה שיקרה שוב. בנוסף אחרי שמונה חודשים שיש לנו את הגז הטנאי ציין בפנינו שלא כדאי להפעיל את הגז הגדול יותר מ40 דק' מה שלא נאמר לנו מהתתחלה ומהביקור הראשון של הטכנאי. אחרי יותר משש פעמים של ביקור טכנאי החברה מסרבת להחליף לנו את התנור. כל פעם הטכנאים מתרצים את התקלה בתירוץ אחר וזה כבר ממש לא לעניין! אני דורשת שיחליפו לי את הגז לחלוטין.
עלבון, בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלף הגז לחלוטין לאחד חדש!! אנו מוכנים אפילו להוסיף כסף להשלמה על גז של חברה אחרת. פתרון נדרש :

ביג אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה