פרטי התלונה

תלונות ביג אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחה בטרם ביצוע רכישה נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
צומת קריית אתא כתובת:
קריית אתא - מרכז ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך האמור (5.7.10) בשעה 19:40 נכנסתי לחנות ביג אלקטריק שבצומת קריית אתא במטרה לרכוש מאוורר פשוט. מיד בהיכנסי לחנות פנה אליי מוכר צעיר ושאל לצרכיי והפנה אותי לעבר המאווררים המוצעים בחנות. הקריטריונים שהעליתי בפני המוכר הצעיר היו: מאוורר עומד (לא תלייה ולא צמוד רצפה), עם טיימר, הדגם הכי זול שיש. בעת שהמוכר הצעיר חיפש דגם שיענה לצרכיי הציע לי מוכר אחר, מבוגר (כנראה אחראי משמרת) דגם שעליו אוכל לקבל הנחה - במחיר של 79 שקלים. המוכר הצעיר שחיפש דגם עבורי הרים את המאוורר הנ"ל ואמר לי שמחירו 69 שקלים. (מיותר לציין שברגעים אלו הרגשתי שהמוכר המבוגר הישוב מזלזל באינטילגנציה שלי ונמנעתי מהלגיב לדבריו מפני שהיו עוד אנשים סביבו ולא חשתי בנוח להגיב בחריפות כלפיו שמו שמאוד רציתי). פניתי את המוכר הצעיר וביקשתי לראות את הדגם הנ"ל מורכב והוא ציין בפני שאין דגם כזה מורכב. אז ביקשתי מהמוכר הצעיר להרכיב את הדגם מפני שאני רוצה לשמוע כמה המאוורר 'רועש'. המוכר הצעיר אמר לי שאין באפשרותו לעשות כך. לאחר ששאלתי אותו מה דעתו על כך שאקח את הדגם ארכיב בבית, אגלה שהוא מרעיש ואשיב אותי לחנות בציניות, התערב מוכר אחר (שלישי) שאמר לי שאם אני רוצה מאוור שקט עליי לרכוש מאוור אחר (והצביע על דגם נוסף). פניתי בקוצר רוח לעברו ואמרתי לו שאני רוצה לקנות את המאוורר הזול, העומד וברצוני לשמוע אותו עובד. המוכר השלישי אמר לי שלא עושים דברים כאלה בחנות הזו. בשלב זה סבלנותי פגה, אמרתי תודה ויצאתי מאוכזבת מהחנות. טיפולכם בדבר, נגה.
עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
קורס והדרכת עובדים בהענקת שירות לקוחות, התנצלות בכתב ופיצוי הולם! פתרון נדרש :

ביג אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
חיים לוי-בעל אתר הקניו שם ותפקיד:
ראשית ברצוני להודיע שוב ושוב שאין לנו כל קשר לרשת החנויות שהקיים בית העסק קובי אלקטריק,עסק זה מפריע גם כך בזה שהרבה לקוחות פונים אלי משום מה ולא למי שצריך באמת,אם כבר פנייתם אלי אני רוצה לומר שהלקוח לא בדיוק צודק,המאוורר הנרכש לא דומה לרכישת חולצה בחנות שניתן לראות,מאוורר נימכר עם תעודת אחריות שהמוכר חייב להחתים ויש לשמור את חשבונית הקנייה למקרה של פגם או תקלה,אמת הדבר שלפמים אין ארבה הגיון בחוקים/נוהליים אבל גם לא אחד יכול להכתיב ...
רכישה

נעימה

חיים לוי
בעל אתר האינטרנט ביג אלקטריק
תגובה:
ראשית ברצוני להודיע שוב ושוב שאין לנו כל קשר לרשת החנויות שהקיים בית העסק קובי אלקטריק,עסק זה מפריע גם כך בזה שהרבה לקוחות פונים אלי משום מה ולא למי שצריך באמת,אם כבר פנייתם אלי אני רוצה לומר שהלקוח לא בדיוק צודק,המאוורר הנרכש לא דומה לרכישת חולצה בחנות שניתן לראות,מאוורר נימכר עם תעודת אחריות שהמוכר חייב להחתים ויש לשמור את חשבונית הקנייה למקרה של פגם או תקלה,אמת הדבר שלפעמים אין ארבה הגיון בחוקים/נוהליים אבל גם לא אחד יכול להכתיב ...
רכישה

נעימה

חיים לוי
בעל אתר האינטרנט ביג אלקטריק
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה