|
|
|
|
|
|
מכירת מוצר שאינו במלאי |
נושא התלונה: |
יום שני 28 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המשור 18 טבריה |
כתובת: |
יגאל אלון 123 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי היום כיריים ותנור בחנות ביג אלקטריק ברחוב יגאל אלון בתל אביב
התנור מסוג AEG דגם 41015M
הכירים מסוג דה גיטריש דגם DTG702IN
עבור הנ"ל שילמתי מקדמה של 500 ש"ח.
כעבור שעה חזרתי לחנות על מנת לקחת מידות לדגמים שהזמנתי
ואחרי שכבר לקחתי מידות,פנה אלי המוכר(הלא מנומס!!!) וטען כי יש בעיה עם הכיריים והם אינם נמצאים המלאי של החברה ושהם מחפשים בכל הסניפים אם יש כאלו בנמצא ושיעדכנו אותי טלפונית.
יותר מאוחר חזרה אלי נציגת החנות ואמרה שהם מצאו את הכיריים במחסן שלהם בטבריה אבל המוצר באריזה פתוחה (לא ברור למה) ושזו האופציה היחידה שיש להם להציע לי או שאבוא לקבל את כספי חזרה.
והוסיף:
1. העסקה בוצעה במזומן ולכן לא שילמתי את כל הסכום עד לקבלת המוצר (למזלי).
2.המוכר היה מאוד לא מנומס ולא מבין מה זה לשרת לקוח ואף טען שעשיתי את זה בכוונה ושנראה לו שידעתי שהמוצר לא במלאי ובכל זאת הזמנתי.
3.מענה שירות הלקוחות שלהם לא עונה לטלפון.
|
הצעת מוצר אחר שוו"ע או יותר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביג אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|