|
|
|
|
|
|
רכישת מזגן כולל התקנה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 02 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נשר |
כתובת: |
נשר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מזגן כולל התקנה.
תהליך רכישה רגיל ללא הערות חיוביות או שליליות.
בזמן הרכישה ציינו שבזמן ההתקנה אאלץ לשלם באם אורך הצנרת מעל שני מטר או באם יש קידוח בקיר בטון. בהתקנה זו לא היה קידוח בקיר בטון ולא היתה צנרת מעל שני מטר.
לא צוינו תוספות.
המתקין קבע שעה בין 12:00 ל 15:00, הגיע ב 17:00 כאשר כבר לא ההייתי ורק הורי המבוגרים היו בבית.
המתקין מטעם החברה דרש תשלום בעבור צנרת ניקוז. אמרתי שההתקנה כוללת שני מטר אולם הוא אמר שצנרת ניקוז אינה כלולה ויש לשלם עבורה. הוא טען שצנרת ניקוז אינה כלולה בהתקנה, אפילו לא סנטימטר, לפי דבריו.
אני בחרתי לא לשלם בעבור הצנרת ויצרתי קשר עם החנות אולם הם משכו אותי ועדיין אני איתם בדין ודברים.
צריך להבין שעלות מטר צינור היא 10 ש"ח וההתקנה עלתה כ 550 ש"ח.
בהתקנה שלי נדרשו רק 2 מטר ולמרות זאת החנות התעקשה לא להתקין.
הרגיזה אותי הגישה של החנות שטענה: "זה רק 20 ש"ח, למה לא שילמת?!"
תחליטו בעצמכם האם שיטה זו של סחטנות היא ראויה ....
[email protected]
|
עוגמת נפש + |
סוג הנזק : |
לפרסם באתר למען יראו ויידעו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביג אלקטריק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|