פרטי התלונה

תלונות ביג אלקטריק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת דלת מקרר שרוטה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
פרדס חנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 31.7 רכשנו מקרר שארפ 70 מרשת ביג אלקטריק בפרדס חנה המקרר סופק 2.8.12 הסבל אמר שיש צורך להתקשר לטכנאי על מנת שיתקין אותו,יום לאחר מכן התקשרנו לספק י.שלום ונאמר לנו שהם לא באים להתקין מקררי שארפ שכן יש רק צורך לחברו לחשמל משום כך פתחנו את המקרר בעצמנו וגילינו שריטה עמוקה בדלת התחתונה.יום שלם התקשרנו לספק (י.שלום) והם טענו שאין להם כל התחייבות כלפינו משום שהם לא סיפקו לנו את המקרר ולכן יש לפנות לחנות.
אחרי ימים שלמים בניסיון לקבלת מענה מהחנות שהבטיחו שיחזרו ולא חזרו הגענו ב 8.8 פיסית לחנות בפרדס חנה (כיוון שאנו מתגוררים בחדרה)סיפרנו את הסיפור הראנו תמונה של השריטה לקחנו מאיתנו פרטים והבטיחו שיחזרו אלינו עם תשובות בנוגע להחלפת הדלת. עברו הימים ולא חזרו שוב התקשרנו לחנות וביקשנו את גיא הבחור שטיפל בפנייתנו לבסוף אחרי אין ספור פניות הבטיחו שיגיע טכנאי לבדוק את השריטה בתחילת שבוע הבא (וכבר עברו שבועיים מאז)ויצרו עמנו קשר.
וכמובן ששוב לא יצרו קשר ולאחר ניסיונות נוספים לצור קשר עם החנות דיברנו איתם שוב ושוב לא חזרו אלינו כפי שהבטיחו. התחושה שאין שירות אלא זלזול ושאין עם מי לדבר .

תודה מראש
כספי סוג הנזק :
החלפת דלת המקרר פתרון נדרש :

ביג אלקטריק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה