פרטי התלונה

תלונות גומאויר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזרן פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
מצורף מכתב שנשלח היום למנכל חברת גום אוויר
אנו אובדי עצות ,
אבקש לדעת כיצד תוכלו לעזור לי בנושא
אלעד
לכבוד: מנכ"ל גומאוויר
הנדון: מזרן פגום
לפני שלוש שנים רכשנו מזרן בחברתך "גומאוויר" במיטב כספינו. בחרנו מזרן שישפר את איכות השינה שלנו, ויעלה את רמת חיינו.
מעל שנה אנו מנסים לקבל פיתרון עבור מזרונים שנקנו וסופקו על ידכם, שכן טיב איכותם לא מסביר את רמת מחירם והם פגעו באיכות השינה שלנו. יש לציין כי קנינו 2 מזרנים טובים, שנבדקו על ידנו והיינו מרוצים מהם. כיום, אחד מהם הוא לא כאחר, המזרון החל לשקוע יתר על מידה שלא כמו המזרון השני שגם שקע אך פחות. נוסף לכך, שילמנו ממיטב כספינו על אחריות ל-20 שנה לשני המזרונים.
בהמשך לכך, פנינו מספר פעמים לשירות לקוחות והשירות שקיבלנו היה מזלזל ולא מכובד. העובדים בחברתך הפגינו התעלמות מטענותינו, זלזול בדעות שלנו ונראה כי לאחר הקניה הלקוח נעלם בין השמות הרבים שמאמינים והולכים שולל על ידכם.
לאחר שיחות רבות אתכם שגזלו מזמננו, וכן לילות רבים ללא שינה מיטבית הגיע נציג לביתנו לצורך בדיקת המזרון. הנציג מטעמכם התיישב על המזרון והמזרן שקע, שקע עד שכמעט הגיע לתחתית. מאחר והמזרון התרומם שקם טען הנציג כי המזרן תקין. לטענתו מדובר במזרן רך וכך צריך להיות. אשתי הסבירה לנציג כי שרכשנו את המזרון המצב לא היה כך ולא הגיוני שאדם ישב על המזרון והמזרון ישקע בצורה כזאת אך הוא המשיך לטעון שהמזרון תקין והלך ללא מציאת פתרון הולם. כמו כן, הנציג לא בדק את טענותינו אל מול המזרון השני ולא ביצע השוואה ביניהם, כמובן מכיוון שזלזל בכל טענה שהגיעה מאיתנו.
מאחר ואנו שוקעים בתוך המזרון בצורה לא הגיונית, ואיכות השינה נפגעה משמעותית פנינו אליכם שוב. הפעם סוכם שתיקחו את המזרן אליכם לבדיקה. הנציג שהגיע לביתנו שוב טען שהמזרן תקין וכי אין צורך לקחת את המזרן לבדיקה במעבדה. לאחר התעקשות מצדנו המזרן נלקח לבדיקה במעבדה ואף שילמנו עבור דמי ההובלה. יש להזכיר כי שילמנו על אחריות, שכן אמורה לכלול את דמי ההובלה וכל דבר הקשור למזרן וטיבו. דמי ההובלה הללו לא היו אמורים לצאת מכיסנו לאחר ששילמנו מחיר כה רב על מזרן לא תקין.
בסופו של יום, התשובה שקיבלנו מכם היא שהמזרון תקין ללא פירוט הבדיקה.
שוב פנינו מספר פעמים לחברה על מנת לדבר עם מנהל היצור, שכן עלינו להבין איזו בדיקה בוצעה על המזרן וכיצד הייתכן שהמזרון תקין בעוד אנו ישנים עליו ושוקעים פנימה. שוב קיבלנו הבטחות שיחזרו אלינו אך ההבטחות טרם מומשו, שוב התעלמות, שוב זלזול, שוב כאילו לא שילמנו על השירות, על המזרן או על האחריות.
הרי ואם היינו יודעים כי הצד שלכם, שכן החברה שלך, תפר את צידה בחוזה- הרי איזו סיבה יש לנו להתקשר בחוזה שכזה. יש עשרות חברות בשוק ואנחנו בחרנו ביוקרתית ביותר בכדי להבטיח את האיכות, את הטיב, את השינה ואת האחריות עליה. החוזה תקף, וחברתך הפרה אותו פעם אחר פעם.
בסוף שבוע שעבר בעוד אנו ממתינים שיחזור אלינו מנהל החברה או מנהל הייצור קיבלנו מכתב כי אם לא נקבל את המזרן בחזרה נשלם דמי אחסון. הרי זה הגיוני האינוס מצידכם? הלקוח לא מרוצה, אנחנו לא מרוצים, לא ישנים, ממשיכים לשלם וממשיכים ללכת שולל. בנוסף לכל זאת, בשיחה טלפונית נמסר לנו שלא נוכל לדבר עם אף אחד בחברה למעט נציגת השירות שחזרה אלינו. איזה מן אינוס שכזה לקבל את החלטתכם? החברה פועלת שלא כחוזה החתום בינינו לבינה. היכן האחריות שהובטחה לנו?
קנינו את המזרון במיטב כספנו. קנינו את המזרן היקר והיוקרתי ביותר בחברה תוך הבטחה כי ישנה אחריות ל-20 שנה הקרובות. הלכנו שולל אחר החברה שלך, אחר הבטחות, אחר שחקנים משכנעים. עתה אנו חשים מרומים, זלזול מצד כל גורמי החברה וחרטה. חרטה גדולה על התקשורת בחוזה עם החברה.
בסופו של דבר, לא העלינו על דעתנו כי כעבור 3 שנים נגיע למצב שהמזרונים שוקעים לחלוטין וכשאנו ישנים אנו שוקעים בתוכם כמזרון פשוט וזול. רכשנו 2 מזרונים, שניהם שקעו, אך האחד שנשלח אליכם שקע הרבה יותר כיאה למזרון זול ללא טיב איכות. בהצעת המוביל רק מזרון זה נלקח לבדיקה ללא השוואה בין המזרונים שנקנו באותה העת. קנינו שני מזרונים זהים, המשקל שלי ושל אשתי ממוצעים (55 ו70) כך שאיני מוצא הסבר הגיוני, אלא שמדובר במזרן לא תקין.
לא ציפינו לקבל כזה יחס מחברה בעלת שם גדול ומצליח. קיבלנו יחס מזלזל לאורך כל הטיפול בתיק הלקוח שלנו. אבקש המשך טיפולך בנושא וקבלת דוח בדיקה מדעי ומפורט על המזרן. אני מבקש את מה שמגיע לי, יחס הולם, אחריות ל20 שנה, והצדקה לכסף שהשקעתי במזרנים הללו.
אבקש את התייחסותך בהקדם
אלעד ומיטל שייחי
כספי-מוצר פגום סוג הנזק :
החלפת מוצר פתרון נדרש :

גומאויר שירות לקוחות

, תגובה:
איציק פלד מנכ"ל שם ותפקיד:
תגובה מפורטת למכתב זה נשלחה עוד ביום קבלת המכתב.
לסיכום , הלקוח הוזמן לאולם התצוגה לבחור מזרן אחר
תגובה:
הצענו ללקוח להגיע לאולם התצוגה על מנת לבחור מזרן אחר שיהי עבורו יותר נוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה