פרטי התלונה

תלונות גומאויר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות, שירות לקוחות גרוע ואיחור במועדי אספקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב4.5.2013 הזמנתי חדר שינה המורכב ממיטה, שידות, מערכת מתכווננת ומזרונים, כאשר מועד האספקה המתבקש היה ב16 ביולי, נציגת המכירות של החברה בשם מיכל ציינה שרב הסיכויים שחדר השינה יגיע בזמן ובמקסימום יהיה עיכוב של מספר ימים עד שבוע כשהגיע התאריך המבוקש כמובן שאף פריט לא הגיע וקיבלתי מזרן חלופי מסריח מלוכלך שהיו עליו חרקים שהונח על דיקט קצר וצר כך שחלקו עמד באוויר. כשלושה שבועות לאחר התאריך המתבקש קיבלתי רק את המזרונים שהונחו שוב על הדיקט הקצר, חודש וחצי אחרי קיבלתי את המערכת המתכווננת והשידות כאשר המיטה עדיין לא התקבלה עד היום. המוביל שהביא את המערכת המתכווננת נקבע לשעת הגעה של בין9 ל12 המוביל התקשר בשעה 12 להודיע שהוא מאחר אשתי ציינה בפניו שב 12:30 היא צריכה לקחת את הילדות מבית הספר ושבמידה ולא יספיק שיתאם מועד אחר. לבסוף המוביל הגיע ב12:25 ולאחר שהעלה את הדברים הודיע לאשתי שאת המערכת המתכווננת יש להרכיב ושזה לוקח 20 דקות ופשוט זרק את המוצר בבית לא הרכיב אותו והלך. כאשר התקשרתי לחברה הם סירבו לשלוח מישהו להרכיב את המוצר נציגת שירות בשם ורד דיברה בצורה מגעילה ולא מכובדת ואמרו שאלנה סמנכלית התפעול של החברה תחזור אליי, מיותר לציין שהיא כמובן לא חזרה במספר נסיונות התקשרות נוספות שלי היא תמיד היתה עסוקה והבטיחו לי שהיא תחזור אליי מה שלא קרה.
לסיכום היום קרוב לחודשיים איחור מהמועד ומעל 4 חודשים ממועד ההזמנה אני תקוע עם ציוד לא מורכב בבית שתופס לא מעט מקום ובלי המיטה שהזמנתי שמועד אספקתה עדיין לא ידוע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת כל הציוד המוזמן והרכבתו בהקדם פתרון נדרש :

גומאויר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה