פרטי התלונה

תלונות ספא הדרים

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא קבלת השירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מושב סיתריה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/10/09 בשעה 12:05 (יש ברשותי דפי פירוט של בזק) התקשרתי להזמין 3 טיפולים בספא הדרים ליום שני 26/10/09 בשעה 9:30 (סכום העיסקה 885ש"ח). ביום ראשון 25/10 בשעה 12:28 התקשרתי לבטל את הטיפולים מכיוון שאבא של החברה שחגגה יום הולדת היה מאושפז במצב קשה (יש ברשותי מכתב מביה"ח),נעניתי ע"י פקידת הקבלה שאין ביכולתם לבטל מכיוון שהמטפלים הוזמנו יתרה מכך היא אמרה לי שהייתי צריכה לבטל תוך 24 שעות(יש לציין שביטלתי 21 שעות ממועד הטיפול)
בעל הבית לא היה מוכן להקשיב למרות שאני ביקשתי לדחות את מועד הטיפולים לשבוע מאוחר יותר או שיגבה ממני סכום סימלי,כל הצעותיי נענו בשלילה.
לאחר מס' ימים ראיתי שחוייבתי על סך כל העיסקה (885 ש"ח) בכרטיס שלי, התקשרתי לויזה כדי להכחיש את הסכום, הסכום הוחזר לי לחשבון ונענתי ע"י ויזה שכרגע הם צריכים שבעל העסק ימצי אסמכתא חתומה. לאחר שבעל העסק שלח מכתב(ובו מצורף תוכן חלקי לא נכון), לא אסמכתא חתומה , ויזה חייבה שוב את חשבוני ובנוסף גבתה ממני 30 ש"ח דמי טיפול למרות שאני לא הספקתי להגיב על מכתב בעל העסק.
יש לציין שלא נאמר שום דבר בזמן שהזמנתי לגבי ביטול העיסקה כמו כן באתר שאני נכנסתי לא מוזכר שום דבר לגבי ביטול. ישנו אתר נוסף (שגיליתי אותי בעקבות כל הבלאגן) ששם מוזכר שביטול יעשה עד 72 שעות יחוייב המזמין ב-50%. כרגע המצב הוא שאני חוייבתי במלוא הסכום וב-30ש"ח נוספים דמי טיפול מויזה. כיצד יתכן שבעל העסק משתמש בכרטיס שלי כרצונו ומחייב איזה סכום שהוא רוצה. אבקש את התערבותכם, בברכה כרמי איריס
כספי סוג הנזק :

ספא הדרים שירות לקוחות

, תגובה:
רוני מנהל הספא שם ותפקיד:
גב' כרמי פנתה אליכם אחרי שהיא כבר פנתה לכל העולם ללא הצלחה. חוק הגנת הצרכן שנועד להגן הן על הצרכנים והן על נותני השירות אומר כך: לא ניתן כלל לבטל שירותי תיירות (ספא, נסיעה לחו"ל, צימר מלון וכו') אלא 7 ימי עסקים לפני המועד. ומדוע? בניגוד למוכרי טובין (מכשירי חשמל/רהיטים וכו) שם ניתן לבטל הזמנה ללא כל הסבר גם אחרי שהגיעו לביתכם המוצרים תוך 14 יום, אנו התיירנים נערכים לקבל את הלקוחות -מזמינים מטפלים, אוכל, שירותי ניקוי וכו'. אדם המבטל יום לפני מועד הגעתו גורם נזק כספי עצום: אנו מחוייבים לשלם למטפלים, איננו יכולים למכור את הצימרים לאחרים ובגלל גחמות של לקוחות יוצאים מופסדים. הכנסת הבינה זאות ולכן כך הוא לשון החוק. הוסבר לגב' שאנו מבינים כי אבא של אחת המוזמנות חולה,ומציעים שתגענה השתיים האחרות וכך ימוזערו נזקינו. שאלנו אותה : ומה היה קורה לו הזמינה מקום לטיסה לטורקיה והיא לא הגיעה לשדה התעופה- האם הקלאב היה מחזיר לה את הכסף?. הגב' הנכבדה העדיפה שאנו נספוג את הפסידנו. היא מייעצת לנו לקבל אותה בעוד שבוע ומה יקרה אז? האבא יבריא? ואם ח"ו הוא עדיין יהיה חולה, האם נמשיך לממן את שלושת הבנות? אנו מקווים כי לאב שלומות אך עומדים על כך שגב' כרמי תשלם בגין הנזקים שגרמה כפי שמורה החוק. ודרך אגב ישנם מיקרים בהם אנשים מתקשרים ומספרים שבן הזוג / הילד חולים , אנו מתחשבים בהם ולא גובים מאום. אבל לספר שאבא של אחת החברות חולה? זה לא יעבור.. , תגובה:
1. ללמוד שלא לגרום נזק לאחרים.
2. בעלי מקצוע ובמיוחד התיירנים עושים הכל כדי שהלקוחות יהנו ויחזרו אלינו. אבל זו לא סיבה לפגוע בנו, לגנוב מגבות, להשחית חדרים, לזלזל בזולת, הרי כולנו רוצים
שתיהיה לנו ארץ יפה ומקומות מקסימים להגיע אליהם.
3. כדאי לדעת מה מגיע לנו ולעמוד על כך שנקבל הכל כפי שהובטח לנו. מנגד גם לנו כלקוחות ישנן התחייבויות כלפי נותני השירות ועלינו לעמוד בהתחייבויות שלנו כלפיהם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה