פרטי התלונה

תלונות ספא הדרים

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא מתן שירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מושב סיתריה כתובת:
תיאור הבעיה:
בעלי רצה להפתיע אותי והזמין ביום ראשון 25/4 10:35 בבוקר ספא לשנינו בעלות 590 ש"ח ליום למחרת (שני 26/4). באותו יום של ההזמנה-ראשון, הוא עדכן אותי בהפתעה אולם לצערי היו לי ביום שני ישיבות חשובות בעבודה ולכן מיד התקשרנו באותו יום ראשון של ההזמנה לספא הדרים לבטל את ההזמנה (20:30).
מיטל מספא הדרים לא שמחה על הביטול. בהתחלה היא טענה שלא ניתן לבטל 24 שעות לפני ביצוע העסקה נאמר לה כי כל העסקה הוזמנה כ- 24 ש' לפני ביצועה. כשהתעקשנו והסברנו לה שלא נוכל להגיע, הציעה לדחות את הטיפול במספר ימים. בעלי אמר לה שאם ניתן לדחות כנראה שגם ניתן לבטל והוא ישמח בשלב זה לבטל. היא סיימה את השיחה במורת רוח. ביום שלישי בבוקר ראינו שלמרות שלא קבלנו שירות הסכום ירד במלואו. התקשרנו לברר מדוע ונעננו ברצף שקרים ואפתיות.
אחרי דקות ארוכות של שיחה בה הם מכחישים שהציעו לנו דחיה במספר ימים, בעלת המקום ניסתה פתאום לטעון לטובתם שאפילו שהוצעה לנו דחיה של מספר ימים, אנו סרבנו.
בשלב זה באמת הרגשנו שאין שום הבנה או אמינות מהצד השני.
בעינינו עסק צריך להבין שדברים כאלה יכולים לקרות ואז או לבוא לקראת הלקוחות ולבטל את החיוב במיוחד שההזמנה והחיוב נעשו באותו יום ולא מדובר בשריון מקום לתקופה ארוכה. או לחילופין, להבהיר באופן חד משמעי כי אין אופציה לביטול והחיוב יעשה כך שמן הסתם היינו מעניקים את הטיפול לזוג אחר (הורים/חברים) ולא "זורקים" 600 ₪ לפח.
נראה כאילו המקום מנצל הזדמנות להרוויח כסף שלא בצדק. הם מחייבים 100% של העלות ואינם מוכנים אף לאפשר לנו להנות מהשירות במועד אחר היות ולטענתם כבר שילמו למטפלים.
כל מבוקשנו הוא החזר כספי על שירות שמעולם לא קבלנו וכעת אנחנו גם לא מעוניינים בו.
שירות ויחס אנושי צריכים להיות מעל הכל, גם בעבור עסק שאיכפת לו מלקוחותיו. וזאת הובהר לנו חד משמעית מחיה שאין אמפתיה ללקוחות כי מדובר בעסק שמעוניין ברווח וזה הכל.


החזר כספי פתרון נדרש :

ספא הדרים שירות לקוחות

, תגובה:
רוני מנהל הספא שם ותפקיד:
אכן מר אורן ביטל את הגעתו אלינו בשעה 20.30 בנימוק שאשתו מסיימת לעבוד למחרת מאוחר. הוסבר לו שביטול הטיפול יגרום לחיובו ב 100%. הוסבר לו שבמקביל להזמנתו הזמנו עבורו מטפלים. ומאחר וכל המטפלים שלנו הינם עובדי חוץ אנו חייבים לשלם להם - גם אם הוא לא מגיע. עוד הוסבר לו כי לא לקחנו הזמנות מאחרים שרצו להגיע כיוון שידענו כי החדר שהוזמן עבורו -תפוס על ידו והוא גורם לנו נזק נוסף. באותו מעמד הוצע לו להגיע מאוחר יותר באותו היום כך שלא נצטרך לספוג את עלות המטפלים -אך הוא סרב. !!! לפי חוק הגנת הצרכן והוא ברור מאוד:: אי אפשר לבטל שירותי תיירות (צימר,מלון וכו') אלא 7 ימי עסקים ממועד הטיפול.החוק כתוב באותיות קידוש לבנה גם באתר שלנו!!. ברור לכל בר דעת כשאדם מזמין מקום שיארח אותו עליו לוודא מראש שהוא יכול להגיע ולא "מפיל" את ההוצאות על המארחים שלו כמו במקרה שלפנינו.
אנו מבינים את רחשי ליבם של המתלוננים - מנגד לא ייתכן שאנו נישא בנזקים הכספים שהמתלוננים גרמו לנו.. תשאל גב' יפעת את השאלה: אם בעלה היה מזמין קלאב בטורקיה והם לא היו מגיעים לטיסה -האם מישהוא היה מחזיר להם את כספם? אם גב' יפעת היתה רוכשת כרטיס למשחק כדורגל ולא היתה מגיעה. האם מישהוא היה מחזיר לה את כספה? אני אוכל להראות לה עשרות מיקרים דומים שאנו כצרכנים חייבים לתת את הדעת עליהם.
גב יפעת שוחחה איתנו . היא היתה מודעת ללשון החוק היא רק "ביקשה" שאנו נישא בהפסדים שהיא גרמה. היינו למעלה משמחים לו היתה שולחת מישהוא אחר במקומה - אך גם את זה היא לא עשתה . על מה היא מלינה? .
תגובה:
נשמח לארח את הזוג אצלינו ולתת להם 20% בטיפול חוזר.(שמפניה גם עלינו) פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה