פרטי התלונה

תלונות ספא הדרים

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לקוחות ללא מתן שירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה שנית לאתר תלונה בנושא הזה והפעם לא בכדי לקבל תגובה או פיצוי מהעסק כי הבנתי שאין עם לדבר אלא להבהיר את נושא התלונה.
בעלי הספא מודעים לחוק שמגן עליהם ונותן תוקף לעסקה טלפונית והם מנצלים אותו לרעה. כאשר ביקשנו לבטל הזמנה שנעשתה שמונה שעות קודם, הם לא טרחו להבהיר חד משמעית כי הביטול אינו מקובל עליהם כי הם כנראה ידעו שהם יחייבו בכל מקרה, בלי לתת שום שירות וללקוח לא תהיה יכולת לערער על כך, כי כאמור, החוק מגן על עסקים מסוג זה ומכבד עסקה טלפונית. יש לציין כי אכן בתחילת השיחה הם אמרו שהביטול אינו אפשרי אולם במשך השיחה כאשר הוצעו הצעות חלופיות (שגם אותן הם הכחישו בהמשך) ניתן הרושם שבסיום השיחה הביטול הוסכם על ידם, אמנם לא ברצון אבל הוסכם. כמובן שאם היינו מבינים שנחוייב בכל מקרה ב-590 ש"ח היינו דואגים לשלוח מישהו במקומנו שיהנה משירות כלשהו ולא "תורמים" סכום כזה לעסק כך סתם
צורם לי שהחוק "מאפשר" להם לעשות זאת ולא בפעם הראשונה כפי שניתן לראות באתר עצמו שיש תלונה נוספת באותו עניין בדיוק. חבל שעסק כזה שנותן שירות ללקוחות לא יודע לתת שירות כראוי. ניצול החוק לרעה ועשיית רווח על חשבון לקוחות ללא צדק חייב להיפסק. התחושה שלי היא שהעסק למד שיטה לעשות כסף ומנצל אותה לרעה. התשובה המקורית של העסק לתלונה הזו, אינה רלוונטית כי אכן הם כנראה יכולים לגבות את הכסף אולם הטענה שלי היא שהם לא טרחו להבהיר כמו שצריך שהביטול לא התקבל והחיוב יעשה בכל מקרה וכך הטעו את הלקוח. יש לציין שגם שיחה עם ויזה לא הועילה כי הם, בצדק אינם לוקחים צד בסיפור. אני כלל לא מצפה לתשובה אוהדת מבעלי הספק שכבר התרשמתי מהאפטיות וחוסר ההתחשבות שלהם בלקוחות כפי שאף הצהירה חיה, בעלת העסק, בשיחה טלפונית, אולם אם הם יחליטו להחזיר את הסכום, הוא כמובן יוקדש לאתר תלונה על מנת לעזור ללקוחות אחרים שנפגעו כמונו.
כספי סוג הנזק :

ספא הדרים שירות לקוחות

, תגובה:
רוני מנהל הספא שם ותפקיד:
אני מבין שהאדון המכובד בדק את תגובתנו הקודמת, וגם בדק בחברת האשראי ומודע לחוק וברור לו שלא ניתן לבטל שירותי תיירות .אין שום הבדל אם הזמין מקום בישראל או בטורקיה. לא עלה על המטוס - ישלם במחילה מכבודו. האדון גרם לנו נזק כספי: הזמנו עבורו מטפלים ששילמנו להם, ואת חדרו לא מסרנו לאחרים שעמדו בתור ומסרנו להם שאין לנו מקום. לא ייתכן שאדם מצלצל שעתיים לפני הגעתו ומוסר שאשתו עסוקה. - את זה הוא היה צריך לדעת מראש כשהזמין. תגובה:
האדון הנכבד אינו שותף לרווחינו ולא להפסדינו. אם נפגע - ילמד להבא לא לתת לאחרים להפסיד בגללו. לא נעים לנו כנותני שירות ליהיות ה"רעים" אך מנגד האדון הנכבד רואה רק את הצד שלו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה