פרטי התלונה

תלונות כשר תקשורת חזותית

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבעו לי תאריך התקנה ללא ידיעתי לפני שעברתי דירה ולא נותנים לי לבטל את השירות. אין עם מי לדבר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' הכלניות 7 כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרתי ביום שישי האחרון ה6/8/09 וביקשתי להצטרף כלקוחה עסקית (הדגשתי את העניין העסקי ושמדובר במשרד(. להוט ולקבל שירותי אינטרנט וטלפון. הבחורה ששמה ענת בן ...)לא יודעת בדיוק בן מה( שרשמה את הפרטים הבטיחה לחזור אלי תוך מספר דקות עם מספר טלפון ומועד להתקנה. ביקשתי שלא לקבוע את מועד ההתקנה בלעדי כיוון שעדיין לא עברתי לאזור ולא ניתן להיכנס למשרד בגלל שיפוצים מאסיבים. הבחורה לא חזרה אלי או השאירה לי הודעה בעניין. היום, יום ראשון ה9/8/09, משלא שמעתי מהוט, התקשרתי לשאול מה המספר ומתי ההתקנה. הופתעתי לשמוע שהיא רשמה אותי כלקוחה פרטית. אחרי המון שיחות ובירורים מישהו אמר לי שהיא קבעה את מועד ההתקנה למחר. ניסיתי לשנות את המועד, אבל אבל אף אחד לא היה מוכן לטפל בזה. העבירו אותי מאחד לשני בלי לתת לנסות בכלל להתמודד עם הבעיה והשאירו אותי במשך המון זמן על הקו בשירות לקוחות כשאף אחד לא עונה. רק בבוקר הייתי למעלה מ3 שעות על הקו ! ללא מענה. בסוף ביקשתי לבטל את כל הנושא ולא להתחבר עם הוט בכלל אבל לא היה עם מי לדבר. ארו לי שרק מי שחיברה אותי יכולה לנתק אותי ושהיא תיצור איתי קשר תוך שעה (זה היה בבוקר(. אחרי שעתיים התקשרתי שוב ושוב אחרי המתנה ממושכת מאוד והעברה מאחד לשני, מישהי בשם מיכל הבטיחה שענת תחזור ותבטל את ההתחברות העתידית. איך יוצאים מזה? אין עם מי לדבר. זה פשוט נורא. לא נתקלתי בשירות מזעזע כזה בכל ימי חיי. אני רק רוצה להתנתק לחיבור שביקשתי לרח' הכלניות 7 בטבעון. תודה.
לבטל בקשה להתחברות ולא לגבות לי כסף מכרטיס האשראי שנמסר פתרון נדרש :

כשר תקשורת חזותית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה