פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אלמוג יצחק שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך אוגוסט - ספטמבר 2013 נתקלתי בבעיית אינטרנט. בערך 15 שעות המתנה בטלפון והמתנה ל-5 טכנאים והששי היה בדרך החלטתי להתנתק. גם זה לא היה קל ובסופו של דבר זיכו אותי ב-44 ₪. עשיתי חשבון שקיבלתי 3 ₪ לשעה, כמו מנהל בכיר בהוט וזאת מבלי להתייחס לסיוט, לעוגמת הנפש ולעלבון לגבי האירועים
עוגמת נפש סוג הנזק :
לידיעת הציבור פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה