|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אלמוג יצחק |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
צפון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במהלך אוגוסט - ספטמבר 2013 נתקלתי בבעיית אינטרנט. בערך 15 שעות המתנה בטלפון והמתנה ל-5 טכנאים והששי היה בדרך החלטתי להתנתק. גם זה לא היה קל ובסופו של דבר זיכו אותי ב-44 ₪. עשיתי חשבון שקיבלתי 3 ₪ לשעה, כמו מנהל בכיר בהוט וזאת מבלי להתייחס לסיוט, לעוגמת הנפש ולעלבון לגבי האירועים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לידיעת הציבור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|