פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות בטלויזיה נושא התלונה:
סיפ יעל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
3 שבועות היה תקלה בטלויזיה בערוץ 13,14 שהכתוביות לא תאמו למה שדיברו באנגלית. ואז ביקשתי פיצוי ונתנו לי ארוחת בוקר זוגית בקפה קפה, ומשום מה השירות לקוחות שלכם לא שלח לי וכל הזמן עשו טעויות. אני רוצה להגיד לכם שלא נתקלתי בחיים בשירות כזה גרוע מתחת לכל ביקורת לא מספיק שאין מנהל שאפשר לפנות אליו כאילו שהמנהלים במבצר שאי אפשר לדבר איתם אני שוקלת לעזוב אותכם וגם היום ה-17.10.13 ששלחו לי כבר את הכרטיס הזוגי אז טעו בשם! השרות שלכם לא מקצועי לא מטפלים עד הסוף לא חוזרים אל הלקוח וזה פשוט קטסטרופה ממדרגה ראשונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חבל מאוד.
לשפר דחוף את שירות הלקוחות שלכם אחרת תפסידו הרבה מאד. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה