|
|
|
|
|
|
חוסר מענה טלפוני לאורך תקופה ארוכה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רציתי להודיע להוט על כוונתי להעביר את אימי לבזק לאחר חודשים שהקו בביתה בקושי תיפקד, וכן רציתי לנתק קו טלפון ואינטרנט של הוט לרגל העברה של העסק שלנו, בשני המקרים למרות שהתעקשתי לא הצלחתי לקבל מענה טלפוני וגם ניסיון לשליחת פקס לא הצליח(לא התקבל) אשמח לקבל חוות דעת של עורך דין מה קורה מבחינה כספית, האם ניתוק הקו על ידי מספיקה, או שהוט יכולה להמשיך לגבות כסף, האם לבטל את הוראת הקבע בבנק?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|