|
|
|
|
|
|
חוסר במתן שירות< |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
חיפה/קריות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מזה חודשיים ישנן הפרעות בקליטת השידורים של הוט לפחות אצלינו בבית, לאחר התקשרות למוקד הוט ( מיכאל)נמסר כי יתואם טלפונית למחרת טכנאי, לא בוצעה התקשרות, לאחר מספר ימים התקשר טכנאי באצמע היום כשאנו בעבודה שהוא תוך מס' דקות מגיע אלינו כמובן שלא היה ניתן להגיע הביתה, נסיונות לאחר מיכן להתקשר למוקד השירות הפכו מייגעים ומתישים המתנה של מעל 45 דקות ע"מ לדבר עם המוקד....בחבילה אצלינו קיים H.D אבל מזה מספר חודשים איננו מצליחים לראות כך, מס' פעמים ביום מכבים ןמדליקים את הממיר הצפייה/החוויה הופכת לסיוט אבל תשלום חברת הוט מחייבת בזמן כולל ממיר H.D שכלל אינו בא לידי ביטוי....
|
תיקון התקלה, ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|