|
|
|
|
|
|
התעלמות לבקשת טכנאי טלויזיה בעיה טכנית כבר שלושה שבועות |
נושא התלונה: |
כדורי גלית |
שם/כינוי: |
יום שני 28 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני תושבת אריאל
כבר אין לנו שלוה שבועות טלוויזה תקינה בשל החלפת כבל רשת של הוט.
יש ריצודים חוזרים ונשנים בערוצים שאינם קשורים להוט. מיום שישי כבר אין לנו ערוץ שניים כלל וגם ערוצי הוט בחלקם אינם עובדים.
בקשנו טכנאי כבר משישי בבוקר, טכנאי לא נשלח. המנהלת זומנה הבטיחה כי תשלח טכנאי עד שבע בערב ביום א ופיצוי כספי. היא לא התקשרה, אלא נציגה שדווחה על טכנאי בין 11 ל13:00 שבעלי לא יכל להיות נוכח ולא קבלנו פיצוי כספי ולא טכנאי. נקודה סופית שעד עכשיו יש לנו תקלה חמורה בטלוויזיה ואיננו יכולים לראות טלויזיה בצורה תקינה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לשלוח טכנאי במהרה ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|