פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות נושא התלונה:
מזרחי מתילדה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/11/13 התקשרתי להוט כדי לרכוש ממיר מקליט, ענתה לי אישה
נחמדה ואמרה לי שאני צריכה להחזיר ממיר תמורת הממיר החדש, נתתי לה 4 ספרות של הכרטיס שאני אמורה להחזיר והיא אמרה לגשת לעמדה
בקניון מלחה ומשם אקבל את הממיר. בשעות הערב סיפרתי לבעלי, הוא אמר שלא כדאי להחזיר את ממיר ה-HD אלא להחזיר ממיר אחר.
בתאריך 6/11/13 בבוקר התקשרתי שוב ענתה לי בחורה בשם ראנה,
בקשתי ממנה לבטל את הבקשה הקודמת ולפתוח בקשה אחרת כדי להחזיר ממיר אחר, לאחר שהיא בדקה במערכת אמרה שהבעיה טכנית
היא תטפל ותתקשר אליי מחר, חיכיתי עד הצהריים ולא נעניתי.
בתאריך 7/11/13 התקשרתי שוב, ענה לי בחור בשם עומר סיפרתי לו על
הבעיה, הוא בדק במערכת ואמר שהוא רואה את הבקשה ולא יכול לשנות מכיוון שהיא סגורה, ביקשתי לדבר עם מנהל מוסמך הוא אמר לי להמתין,
חיכיתי רבע שעה על הקו ואז הוא אמר לי שהבעיה טכנית, הוא יטפל ויתקשר אליי מחר, שאלתי אם הוא יכול לחזור אליי באותו יום, אמר אולי.
אני מחכה לתשובה מיום חמישי 7/11/13 עד 12/11/13.
ברצוני לדעת האם זה השירות שאנו אמורים לקבל ומדוע מעסיקים עובדים לא מיומנים שאינם מסוגלים לפתור בעיה ומזלזלים בלקוחות.
אבקש תשובה בכתב ממנהל מוסמך שאולי יוכל לפתור את הבעיה שלדעתי אינה מסובכת.
יכול להיות שאני משלמת כבר על ממיר שעדיין אינו ברשותי.

בברכה,
****** מתילדה
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת לפתור בעיה פשוטה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה