יחס משפיל, טיפול לקוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 14 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מנויה של הוט הרבה שנים. גם מנוי של הבן שלי הוא על שמי, למרות שמשלם עצמאית מהבנק שלו בהוראת קבע. באוגוסט ביקש להתנתק, עבר ליס. באוקטובר ניתקו את המנוי שלי. מאז חוייבתי בכספים רבים עבור הניתוק, החזר ציוד ועוד כל מיני סעיפים שלא היו ולא נבראו, כי בפועל למחרת הניתוק (שלא בקשתי אותו) בלחץ של בתי הבכורה מכיוון שהיינו בטיול בחו"ל הוחזר החיבור.
עשרות נציגים ומנהלים ניסו ל"טפל" בבעיה. אף אחד לא יודע על מה דיבר הקודם לו, כל שיחה מצריכה ספור הבעיה מחדש, כל נציג נוקב בסכומים אחרים לזכוי, מנהלים שמבטיחים טיפול ונעלמים, מנהלים שהבטיחו פצוי זעום כמו הנחה של 10 ש"ח במחיר המנוי, וחודש אחד חינם, גם הנחות פעוטות אלו לא נרשמו בשום מקום ואף אחד לא יודע עליהם דבר. המון כעס, בזבוז זמן ועצבים. בקשתי לקבל נציג בכיר מאוד נענתה בשלילה, אם הכונה היא להתיש אותי ולגרום לי לנתק את המנוי אז כל המעורבים בענין עשו עבודה טובה.
|
עלבון, בזבוז זמן, כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|