פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל, טיפול לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
מנויה של הוט הרבה שנים. גם מנוי של הבן שלי הוא על שמי, למרות שמשלם עצמאית מהבנק שלו בהוראת קבע. באוגוסט ביקש להתנתק, עבר ליס. באוקטובר ניתקו את המנוי שלי. מאז חוייבתי בכספים רבים עבור הניתוק, החזר ציוד ועוד כל מיני סעיפים שלא היו ולא נבראו, כי בפועל למחרת הניתוק (שלא בקשתי אותו) בלחץ של בתי הבכורה מכיוון שהיינו בטיול בחו"ל הוחזר החיבור.
עשרות נציגים ומנהלים ניסו ל"טפל" בבעיה. אף אחד לא יודע על מה דיבר הקודם לו, כל שיחה מצריכה ספור הבעיה מחדש, כל נציג נוקב בסכומים אחרים לזכוי, מנהלים שמבטיחים טיפול ונעלמים, מנהלים שהבטיחו פצוי זעום כמו הנחה של 10 ש"ח במחיר המנוי, וחודש אחד חינם, גם הנחות פעוטות אלו לא נרשמו בשום מקום ואף אחד לא יודע עליהם דבר. המון כעס, בזבוז זמן ועצבים. בקשתי לקבל נציג בכיר מאוד נענתה בשלילה, אם הכונה היא להתיש אותי ולגרום לי לנתק את המנוי אז כל המעורבים בענין עשו עבודה טובה.
עלבון, בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה