שירות (או חוסר שירות) מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
שינדלר דרור |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
השירות של הוט הוא למעשה הגרוע ביותר והנחות ביותר מכל שירות אחר שקיבלתי , פשוט בזיון !!!
לאחר שהזמנתי שירות התקנה אצל נציג מכירות בשם יניב (053-6*******6) ולאחר מאמצים רבים סיכמנו על התקנה ביום חמישי בין השעות 16:00-19:00) הסברתי ליניב שאני עובד בירושלים וגר בחולון ולכן התאריך והזמן הזה הם קריטיים במיוחד ;דיברתי עם יניב יום לפני חמישי לוודא שאכן מגיע טכנאי ביום ובשעה הנקובה -העניין אושר ואושרר שוב , וביום חמישי , נחשו מה קרה ! בשעה חמש וחצי לערך דיברתי עם יניב לוודא שוב ,יניב טען שהטכנאי ניסה ליצור עימי קשר ולא עניתי לו. באותו יום בגיעו אלי מתקין של הגז, מוביל של המקרר, מוביל דל הרהיטים ,כולם הצליחו לתפוס אוצי בטלפון , רק המתקין של הוט לא הצליח , אפילו יניב ידע לחזור אלי לאותו מספר, רק המתקין לו. עוד לפני השעה שבע ביקשתי מיניב לטפל בזה , הסברתי לו שוב את חשיבות ההגעה של הטכנאי ושאני לא יכול להישאר בלי אינטרנט כל הסופ"ש הטלפון שלי היה זמין כל הזמן ולא הייתה לי אף שיחה שלא נענתה. ביקשתי לטפל בעניין בדחיפות לפני שיסגרו את המוקדים ולא יהיה כבר מה לעשות , מה שכמובן לא קרה . המוקדים נסגרו , וכמובן שהתקשרתי למוקד הטכני , היחיד שהיה זמין אמרו לי שבשעה כזאת כבר אין מה לעשות והם לא יכולים לטפל בזה (אתם מבינים כמה זה מרגיז לאור העובדה שהתראתי מראש ואמרתי לו שדבר כזה עלול לקרות) פשוט שירות אטום , מנוון , בזוי , מתחת לכל ביקורת - אטימות אטימות אטימות
|
פיצוי עפ"י חוק (אי הגעת טכנאי ) מינימום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|