|
|
|
|
|
|
שירות מחפיר וחוסר תיאום מוחלט בין נציגי השירות. |
נושא התלונה: |
חסון יפית |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
זה התחיל בזה שטכנאי לא הופיע בשעות שנקבעו לו וכך הלך לי יום עבודה.
וזה ממשיך בשירות לקוחות אטום אשר לא רואה במערכות שלהם ציוד שהוחזר אליהם ולא רואה פקסים שמאשרים את החזרת הציוד אליהם. הדבר היחיד שכן הוא רואה בגדול ובברור זה את הסכום שהם רוצים לחייב אותי על אותו ציוד שהוחזר אליהם וכבר שבוע לא ברשותי.
אין עם מי לדבר, אומרים לי לשלוח שוב את אותו פקס פעם אחרי פעם, למרות שאני מקבלת אישור שכל פקס ששלחתי נשלח בהצלחה.
חברת הוט, הייתם גרועים ונעשתם עוד יותר גרועים.
אחרי 20 שנה, חברת יס נראית קרובה מתמיד.
|
עוגמת נפש, בזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
טיפול מיידי בבעיה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|