|
|
|
|
|
|
שירות לקוי ולא מקצועי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בקשה פשוטה שהתחילה ביום חמישי האחרון 14.11.13 לאיחוד מודם אינטרנט שיוכל לשמש גם עבור קו הטלפון הביתי שלהם גרר כ15 שיחות עד עתה בעניין שטרם נפתר !
טירטורים בלתי פוסקים משירות הלקוחות לתמיכה-זריקה של אחד לשני
וכאשר ציינו שאם אחזיר את המודם השני שברשותי ששימש עבור הטלפון שכבר לא היה רלבנטי לגבי יבצעו לי את האיחוד המבוקש שזה קרה ביום שישי ורק שמאז גם האינטרנט כבר לא עבד ולא הייתי מחובר לאינטרנט כל הסופ"ש,בקשות שיחזור אלי מנהל נרשמו ולא חזר אלי עד עכשיו ,מבצע טלפון ב9.9 שהובטח הסתדר שכלל לא התקיים,ערוצים שהובטחו כפיצוי שיפתחו לא נפתחו למרות משלוח עסקה חדשה כביכול למייל וגם אחרי שהוחזר המודם הנוסף כמתבקש מצידם לא התבצע האיחוד המבוקש שמודם האינטרנט יתפקד גם גם מודם טלפון
מספר הפניה שיש לי אצלם לבירור זה 74673013 אני פשוט מזועזע מהשירות שלהם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|