פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות תקופתיות וחוזה שקרי לחלוטין! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל לפני יומיים שביקשתי להתנתק מהוט, אחרי שנציגת ניתוק חזרה אליי בעקבות הבקשה שלי, ניסתה לשכנע אותי להישאר, החלטתי סופית שלא להמשיך כלקוח בחברת HOT. ביום ב' האחרון (18/11/13) בסביבות השעה 10:00 קיבלתי טלפון מנציגה בשם "סופי" אשר טענה שהיא מנהלת קשרי לקוחות, ניסתה לפתות אותי במחיר חסר תקדים של 226 ש"ח לחודש עבור כל חבילות הטלויזיה הכל כלול מלבד ספורט 1 ו-2, הכל פתוח ו-100 מגה באינטרנט. אני כמובן לקחתי כמה שעות מחשבה, תהיתי אם זה באמת אמיתי, לאחר מספר שעות התקשרה אליי נציגה בשם חן, אמרה שגם היא מקשרי לקוחות וטענה שהנציגה "סופי" איננה מה שהיא מייצגת והיא סה"כ עובדת במכירות ואין לה זכות לתת מחיר כזה וזה לא קיים. והיא תשמח לתת לי הצעה, אמרתי לה שזה נראה לי שוק אצלכם ואני לא מעוניין בשום הצעה, אתמול בשעות הערב עד היום, ובדיעבד מסתבר שלמרות שאמרתי ל"סופי" להשהות את העיסקה היא כבר קבעה לי טכנאי התקנה בלי רשותי ובזמן שאני בעבודה, שלחה לי חוזה שיקרי, ממש שיקרה עליי בעיניים עם מחירים שלא קיימים, ניסתה בטלפון "למרוח" אותי בסיפורים על כסף שחוזר, מחיר החבילה יישתנה לאחר ההתקנה וירד ל-226 ש"ח וכל הזמן חזרה ואמרה, אל תדבר על זה עם אף אחד, רק לי מותר לתת מחירים כאלה ואני אדאג לך. אני לפעמים מרגיש שאני חי באפגניסטן או בעזה, אני פשוט לא האמנתי למשמע אוזניי ולראות עיניי לגבי כל התהליך הזה עם הנציגה הזאת. לפני מספר דקות החלטתי להתקשר לשירות לקוחות של HOT לברר באמת מה פרטי העיסקה, ענה לי בחור מאוד נחמד בשם "מוחמד" אמר לי שהעיסקה היא בכלל 334 ש"ח + 300 ש"ח התקנה שמחצית מזה חוזר אליי ובכלל התקינו לי את הוט לפני שלושה שבועות ושילמתי על התקנה 150 ש"ח מכיוון שלא הייתה תשתית, בכל אופן, שאלתי את נציג שירות הלקוחות, "מוחמד", מה שם הנציגה שסגרה לי את העסקה על דעת עצמה, עם מי בעצם התנהלתי ביומיים האלה ומסתבר שקוראים לה בכלל "זהבה" ולא "סופי". כנראה שהנציגים שם נלחמים אחד בשני, הורסים אחד לשני מכירות, אבל שורה תחתונה הם עושים מה שהם רוצים, משקרים על אנשים, ומאכילים אותם "לוקשים". לא להאמין שבמדינת ישראל בפתחה של שנת 2014 זה קיים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו, ואת גברת "סופי" או "זהבה" מה שלא יהיה תצפי לתביעה על ניסיון למרמה ועוגמת נפש, ואם זה לא יצליח לי, לפחות שכל מדינת ישראל תדע עם מי יש לה עסק! או שבעצם היא כבר יודעת... האזרחים בידיים כבולות בגלל שאין להם בחירה, מלבד שתי מעצמות בלעדיות על זכויות כבלים/לווין ואין אלטרנטיבה אחרת, וחבל.
ניסיון למרמה סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה