פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות,גרימת נזק כספי ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/10/2013 בקשתי לקבל שרות תשתית אינטרנט מהוט.
(לרגל מעבר דירה)
תואם מועד להגעת טכנאי ב-6/11/2013 למרות שמדובר בפרק זמן לא סביר להזמנת טכנאי (שבועיים בגוש דן)
בתאריך שנקבע מראש חיכיתי בבית, ולאחר שלא קבלתי שום טלפון מטכנאי במועד שנקבע התקשרתי לשירות הלקוחות.
שם נאמר לי שבכלל תואם מועד אחר ולא המועד שאני מדבר עליו. המועד שהיה רשום במערכות של הוט הוא בעוד שבועיים מה-6/11/2013
כלומר חודש מהיום שהזמנתי , ובהחלט מדובר בזמן לא סביר בטח שלא בגוש דן.
לאחר שיחה ארוכה ולאחר ברור הנציגים מחברת הוט, אכן כתוב גם במערכות שלהם שתואמה לי הגעה של טכנאי ל-6/11/2013. אבל משום מה תואם מועד אחר ולא הודיעו לי לא באימייל, לא בטלפון ולא בסמס ולא בשום אמצעי אחר.
לכן הובטח לי פיצוי של 600 שקלים.
בקשתי לזרז את מועד הגעת הטכנאי גם בגלל שעיכוב של חודש הוא לא סביר, וגם בגלל שאני צריך את האינטרנט לצורכי עבודה ואין לי אפשרות לחכות עוד שבועיים נוספים.
חברת הוט מסרה שהיא לא מקדימה את מועד הגעת הטכנאי

בקשתי לנתק את השירות ולקבל פיצוי על הנזק הכספי שנגרם לי בגלל חברת הוט (יום חופש) והחברה מסרבת לפצות אותי.
למרות שחברת הוט לא עמדה בהסכם שלנו, גרמה לעגמת נפש, בזבזה זמן במספר שיחות ארוכות עם נציגי השירות, גמרה לי להפסיד יום עבודה, גרמה לי להיות בלי אינטרנט כאשר מדובר בכלי עבודה עבורי, ואפילו לא התנצלה על כך היא מתנהגת בצורה כוחנית ולא הוגנת ומסרבת לפצות אותי על הנזק שהיא גרמה לי.
/ סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה