|
|
|
|
|
|
תקלה איזורית ממושכת ללא צפי לתיקון |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מזה שנים רבות אני לקוח מרוצה של חברת הוט, לפני כחודש עברתי לתוכנית ט ר י פ ל,מאז ועד היום אני סובל מתקלות רבות בנושא אינטרנט וטלפון על אף שעברתי מ15 מגה ל100 מגה ,התקשרתי עשרות שיחות במשך שעות רבות והטיפול שלהם הוא כושל ולא מקצועי:
1 כאשר אני מתקשר ונותן את מספר הטלפון שלי המערכת מודיעה בצורה אוטומטית שקיימת תקלה אזורית בטיפול ,מבקשים להשאיר מס פלאפון על מנת להודיע לי מתי שהתקלה תוקנה והם לא חוזרים
2 עובדים שעושים כיבוי מרחוק של הממיר בלי להודיע ועל ידי כך מנתקים לך את שיחת הטלפון בפנים וצריך להמתין כרבע שעה עד שהטלפון חוזר לפעול,
3 אין להם אפשרות לתת הערכת זמן לתיקון
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|