פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב והונאה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
דרום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מכיוון שיש לי בעיה לגבי כרטיס אשראי ולהתחייב בתשלום בצורה זו העדפתי לא להתחבר לחברה.נציג החברה שלהם בשם דניאל שיכנע אותי שאפשרי להרשם דרך תשלום בבנק הדואר כל 28 לחודש בתשלום של 245 שקל.הוא רואה אותי כמו אמו כמו סבתו והוא יכול לסדר זאת.בתום לב הסכמתי.
לאחר חודש קיבלתי תשלום מהוט על סך 375 מכיוון שהוראת הקבע שלי בבנק דיסונט שכבר מזמן איני עובדת איתו דחה את תשלום החודש עבור הוט.התברר שדניאל הנציג נתן את שם הבנק שהיה לפני שנים הבנק שלי לצורך תשלום להוט-ברמיה לחברה.והבנק כמובן דחה.
התקשרתי להוט וביקשתי ניתוק מידי .סיפרתי את סיפור הנציג שלהם.בתחילה הם החליטו לפעול ואז התקשר אלי דניאל וסיפר לי שיש לו אישה וילדה ויפטרו אותו וכל מיני סיפורים מדכאים וביקש שאספר שהוא לא אשם וזאת בעיה שלי והוא אישית ישלם את הריבית בה חייבו אותי.
כמובן שזה לא נעשה.הוא המשיך להתקשר ולהציק ואני ביקשתי שינתקו אותי ויעשו כרצונם בנציג שלהם.
החברה התעלמה מבקשתי וכעת הוסיפו לי חוב ואני עומדת על כ700 שקל.
לאחרונה חזרה אלי מנהלת הכספים ואמרה לי שהם מוכנים לבוא לקראתי ושאשלם 375 שקל.אמרתי לה שאני רוצה שובר תשלום על סך 245 שקל עבור החודש בו ראיתי טלביזיה ושהם יתמודדו לבד עם הנציג שלהם.הם סרבו.
כך עומדים הדברים ביננו והסכום טופח כרצונם.
אודה לכם על טיפול ועזרה.
הונאה סוג הנזק :
מוכנה לשלם אך ורק את הסכום אותו הבטיח הנציג דניאל 245 וכל הסכומים הנוספים -לא.כל השאר שיתמודדו הם עם הנציג העושה כרצונו במערכת ומפיל בפח אנשים כדי שירשמו בהוט.תודה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה