פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מגעיל נושא התלונה:
זמורסקי גריגורי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
16/03/2014התקשרתי למרכז שירות לקוחות. שאלתי אם אפשר להגדיל את המהירות באינטרנט ללא עלות נוספת. נציגה שירות לקוחות בדקה ואמרה שהיא יכולה לעשות את זה. אני הסכמתי במקום 30 מגה קיבלתי 100. בתאריך 18/03 גילתי שלא עובד ערוץ NTV mir 105. התחלתי לחייג לשירות, נציגה שירות לקוחות ענתה לי. הסברתי לה שאינו פועל ערוץ 105. היא העבירה אותי וחיכיתי 40 דקות. טלפנתי שוב וכבר ברוסית הסברתי למה זה קרה. הנציגה הסבירה כי שינה את החבילה. אמרתי שאני לא בקשתי לשנות את החבילה, ורק ביקשתי להגדיל את המהירות של האינטרנט. היא לא רצתה אפילו לשמוע, ואמרה שאתה לא אמור לקבל NTV ובחבילה הזאת צריך לשלם עבור 2 ממירים. אני סירבתי וביקשתי ממנה לחזור כמו שהיה לפני. נציגה לא עשתה. 5 דקות לאחר מכן התקשרתי שוב והתברר ששירות הלקוחות הלך הביתה. הצעת חשבון פתאום הפך 785.99 שקלים. השירות זה מגעיל ואני דורש פיצוי על נזקים, לרבות נפש
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת שירות כמו שצריך פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה