פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים חוזרים ונשנים מזה למעלה משלושה חודשים. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
חוייבתי בטעות בחשבונית ינואר ב מאות שקלים .ב15.1.אחרי אינסוף טלפונים חזר אלי נועם שהציג עצמו כבכיר בשרות לקוחות הבטיח שיתקן הכל .בחשבון הבא הוחזר לי החיוב השגוי אבל שוב טעות אחרת של עשרות שקלים שוב לאחר פניות רבות התקשר אלי לוקאס שהציג עצמו מנהל פניות הציבור ושוב הבטיח מעכשיו הכל יסודרו ונתן לי מספר אסמכתא:78105395 .בחשבונית הבאה שוב טעות לאחר פניות רבות חזר אלי ב 3.3.14 ג'ון מנהל בשרות לקוחות ושוב אותו סרט, הוא נשבע שזו טעות מחשב ובחשבונית הבאה אקבל החזרים והטעות תתוקן . אתמול 18.3 קיבלתי חשבונית ונחשו מה ? נכון שוב חיוב שגוי גבוה בעשרות שקלים בשרות לקוחות לא עונים אחרי המתנה של חצי שעה על הקו התייאשתי ואני מכין כעת פניה למשרד התקשורת וכן תביעה משפטית נגד החברה.
אני לא מבין רק למה משום מה כל הטעויות הן לחובתי ולא לזכותי??

בזבוז זמן עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פיצויי כספי והתנצלות !! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה