|
|
|
|
|
|
שירות לקוי ואי עמידה בזמני פעילות המוגדרים מראש לאא התראה לכך |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 מרץ 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום שישי ה- 28/3 התקשרתי לשירות הלקוחות לצורך סיוע בנושא חשבוניות ,אינני מבינה על מה אני משלמת ?! נוסף על כך רציתי ממיר מקליט וקופסת פייבר בוקס ללא תוספת תשלום. מדובר על לקוחה של מעל 25 שנה. גם אותנו יש לשמר ולא רק לקוחות חדשים זכאים להטבה !!!
במקום כך בעודי מתקשרת אליכם בתאריך הנ"ל בשעה 12:40 אני זוכה להמתין לרגע המיוחל שאקבל מענה ובמקום זאת לאחר המתנה ממושכת אני זוכה לניתוק בפנים !!!!!!!! לא מיהרתי להסיק מסקנות , משום שכולנו אנושיים ואולי תקלה ולכן התקשרתי שוב להפתעתי הרבה כאשר טרם השעה 13:00 משהו כמו 12:50 לאחר הניתוק אני נתקלת בחומה של מענה קולי שתם השירות ויש באפשרותי לקבל סיוע בנושא חשבניות ביום עסקים הבא, למרות שזמני פעילות טרם הסתיימו בפועל ע"פ פרסומכם בכל המדיה ההמונית !! ממש מאוכזבת מהשירות הכושל שלכם והחוסר אמינות של חברתכם מפליא עוד יותר. מבקשת שתיצרו איתי קשר בטלפון המצורף על מנת לבטל התקשרות מולכם. נוסף לכך אברר מה ביכולתי לנקוט מולכם בשל רשלנות סגירת מוקד מסוים לא בעת הידוע לציבור בזמן המוגדר מראש ללא התראה מוקדמת.
בברכה,
(מס' לקוח 7197703-0 )
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי מהותי מצד החברה + מכתב התנצלות או לחלופין טיפול בערכאות משפטיות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|