פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והמנעות החברה לנתק את המנוי ולזכות אותי על הזמן הרלוונטי. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, האמת שעייפתי מלתאר את הבעיה ועוגמת הנפש שנגרמה לי מחברת הוט, בשירותי הכבלים והאינטרנט דרכם. במקום לתאר אצרף מכתב תלונה שכבר כתבתי להם אך הם מיאנו להגיב לו, ובנוסף המשיכו להטריד אותי בטלפונים מבלי להתייחס למכתבים ולטלפונים שעשיתי בבקשה להתנתק ושיפסיקו להטריד אותי, עד היום זה לא מפריע להם ליצור עימנו קשר-

שלום רב ,
זוהו מכתבב ששלחתי אליכם בתאריך ה18.4.14 משום מה הוא חזר אלי.
אתמול התקשרה אלי משיהי ממחלקת הטבות ממספר חסוי, דבר שלא יעלה על הדעת ! וזאת לאחר שהפצרתי באוזניה של נציגת שירות לקוחות שלכם שאני דורש בכל תוקף שרומי ממחלקת שימור לקוחות תחזור אלי , היא לא חזרה אלי, גם לאחר שביקשתי והצרתי באלכסיה ממחלקת הטבות, שביקשתי כבר מנציגת שירות לקוחות שהיא תחזור אלי ואני דורש בשנית שרומי משימור לקוחות תחזור אלי, אך עד כה לא חזר אלי אף אחד רלוונטי, ועל אף כל הנאמר לעיל בחרתם שלא להתייחס ולכבד את דבריי. אני רואה זאת בחומרה רבה.

להלן המכתב שנתכתב יומיים קודם, אך במקום תשובה רלוונטית שלחתם לי אישור פרטי עיסקה, זוהי חוצפה שאין כדוגמתא, ומעל הכל זוהי עבירה על החוק.
שלום רב,
בהמשך לשיחת טלפון שהיתה לי עם נציגת שימור לקוחות דרגה 2 שוחחתי אתמול עם נציגתכם בשם רומי.
במהלך השיחה היא הציעה לי תוכנית עם הצעת מחיר, ביקשתי ממנה שתשלח לי את ההצעה במייל כדי שאדון בה עם בת זוגתי , כאמור בעלת המנוי, כדי שנוכל לאשר לה את ההצעה או לא. ההצעה לא הגיעה אלי בכלל ולבת זוגתי הגיע רק היום בבוקר ומיד לאחר, אישור התנתקות מהחבילה הקודמת.

אי לכך יצרתי קשר עם שירות הלקוחות וביקשתי שרומי תחזור אלי בדחיפות, עברו מעל ל3 שעות והיא עדיין לא יצרה איתי קשר, כמעט מיותר לציין כמו שציינתי באוזנה של רומי שאתם עוברים על החוק, ושזמן ההמתנה עלה על 20 דקות ולא ניתנה לי אפשרות שיחזרו אלי כפי שמעוגן בחוק. וזאת מעל לשיחה השלישית או הרביעית שאני מחכה מעל ל20 דקות בכל פעם ושלבסוף מתנתקת מצדכם.. ( הכל מתועד ומצולם) כמו כן ביקשתי ממנה, ומנציגכם תשובות לגבי מנויי נוסף על שם יהושע *** (02***021) מנויי זה הינו לקוח שלי שנפתר, ובכל זאת לאחר שמידע זה נמסר לידכם מצאתם לנכון להתקשר אלי ממספר חסוי, ולנתק לי את הטלפון בפנים כאשר אמרתי לו שהנ"ל נפטר וביקשתי את פרטי המתקשר, זה לא עמד מבעדו להתקשר אלי פעם נוספת ולדרוש את הנפטר, ולבסוף במאמץ רב הצלחתי להוציא ממנו שהוא נציגכם, כשביקשתי ממנו להסיר את הפרטים של הנפטר, ולא ליצור קשר עם המוכתבים במנוי זה, כי הגברת האלמנה מבוגרת ואינה מדברת עיברית, והיא עזבה בחזרה להונגריה, ניתק לי את הטלפון בפנים בשנית מבלי שהספקתי לסיים את המשפט. אגב לקוח זה שילם על חבילה הכי פשוטה עם ממירים ישנים מעל ל450 ש"ח ( נראה לי שזה עלוב, שחברה בסדר גודל כמו שלכם תמצוץ את דמם של פנסיונרים עולים חדשים שאינם מדברים עיברית)

מיותר לציין כי בכל אורך הדרך ניתקלתי בשירות מכפיש ומעליב, מתחת לכל ביקורת, המתקינים שלכם ביצעו את מלאכתם באופן מזלזל, ולקוי, אביזרים שלא הותקנו כפי שצריך ואו על פי נוהל. ( מפצלים שלא חוברו לקיר, לא התבצעה בדיקת תקינות מכשירים לפני ההתקנה, לא הוסבר לנו כיצד מפעילים את המכשירים אף על פי שמכשירים אלו התקבלו על ידנו בפעם הראשונה. בסוף ההתקנה, אחרי שהמתקין מיהר לצאת את ביתנו, האינטרנט לא עבד, הכבלים לא עבדו כשורה, ובכלל לא חובר לנו קו טלפון אף על פי ששלמנו עליו, וערוץ שהזמנו לא נכלל בחבילה והיה חסום)

- לא יתכן כי לקוח יחכה בכל פעם שהוא מבקש לשוחח עם שירות הלקוחות, 30 דקות ויותר.
- לא יתכן שאשלם על שירות כגון אינטרנט, במקרה הנ"ל, ואצטרך לחכות למעלה מ3 ימים כדי לקבל שירות זה, אף על פי שהתחייבתם לחבר אותי לשירות האינטרנט בתוך פחות מ24 שעות.
- לא יתכן שתשנו פרטי עיסקה ללא חתימת הלקוח ואו מייל אישור הלקוח ואו בכל דרך המעוגנת בחוק.
- לא יתכן שלקוח יחכה מעל ל3 שעות כדי שנציג שירות יחזור אליו כאשר הנ"ל מבקש תגובה על משהו מסוג זה- לחייב לקוח ללא אישורו, רקק בגלל שיש בידכם את פרטי האשראי שלו, אגב זוהי פעולה פלילית.
אני דורש בכל תוקף להתנתק, וזיכוי מלא על כל תקופת ההתחברות, באשר לזיכויים הכספיים
- לא יתכן שאבזבז את זמני לריק ( מעל ל8 שעות במצטבר בשביל לקבל ממכם שירות

לא נתר לי אלא להעביר את מייל זה לעורך דיני, ולפתוח נגדכם בתביעה.
אני דורש בכל תוקף להתנתק, וזיכוי מלא על כל תקופת ההתחברות.
אם לא תיהיה ברירה אני מפציר בכם שלא אחדול מלהגיש נגדעכם טביעות ייצוגיות באשר לשירות שלכם, לשיטת הגזל שאתם נוהגים בה. ולעבירות הפליליות שאתם ממשיכים לעבור כהרף עין.

עותק נוסף נשלח לרשות להגנת הצרכן.

בברכה,
אורי ***
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי, על עוגמת הנפש, ועל כך שעשו שינויים בחוזה שלי ללא הסכמתי, על בזבוז הזמן , ועל העלבון שנגרם לי ועל הזמן והכסף שבוזבז לי בעקבות המקרה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה