|
|
|
|
|
|
בקשה לניתוק מחברה זאת וחוסר היענות מצד החברה |
נושא התלונה: |
גוטמן גיל |
שם/כינוי: |
יום שישי 02 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/5/2014 ביקשתי משירות הלקוחות להתנתק משירות הטלפון והאינטרנט של חברה הוט.
הנציגה אמרה לי ש-"מנהל" צריך לחזור אליי.
מאז ועד לפני שבוע, נאמר לי כל פעם שהם מצטערים ש-"מנהל" לא חזר אליי ולמרות בקשותיי להעביר אותי ישירות למנהל, לא היו מוכנים כלל לעשות זאת ולא לנתק אותי.
היום ואתמול התקשרתי שוב וכל פעם נאמר לי שהמחשב שלהם נפל ולכן אין הם יכולים לעשות משהו.
כעת אני משלם לשירות שאני לא מעוניין בו ואין לי אפילו אפשרות להתנתק מהם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להתנתק מהשירות של הוט ולבטל את המשך החיובים הכספיים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|