פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק מחברה זאת וחוסר היענות מצד החברה נושא התלונה:
גוטמן גיל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏02 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/5/2014 ביקשתי משירות הלקוחות להתנתק משירות הטלפון והאינטרנט של חברה הוט.
הנציגה אמרה לי ש-"מנהל" צריך לחזור אליי.
מאז ועד לפני שבוע, נאמר לי כל פעם שהם מצטערים ש-"מנהל" לא חזר אליי ולמרות בקשותיי להעביר אותי ישירות למנהל, לא היו מוכנים כלל לעשות זאת ולא לנתק אותי.
היום ואתמול התקשרתי שוב וכל פעם נאמר לי שהמחשב שלהם נפל ולכן אין הם יכולים לעשות משהו.
כעת אני משלם לשירות שאני לא מעוניין בו ואין לי אפילו אפשרות להתנתק מהם.
כספי סוג הנזק :
להתנתק מהשירות של הוט ולבטל את המשך החיובים הכספיים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה