פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הצדקה, ואי מחיקת החוב גם לאחר ברור בחיוב הלא מוצדק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הגיע טכנאי והתקין ללא בקשתי תשתית לטלפון, וזאת במעמד הרחבת חבילת ערוצי הכבלים בטלוויזיה, לאחר כחודש קיבלתי אל ביתי הודעה שעלי לשלם 62 ש"ח עבור שימוש בקו הטלפון של הוט , וזאת למרות שאין לי כלל מכשיר טלפון בבית, היות ובני ביתי כולם משתמשים בניידים, יצרתי קשר עם נציגת שרות הלקוחות, לאחר הסבר היא הודיעה לי כי מחקה את החוב, וכי אין לי כלל חוב יותר בהוט, היום להפתעתי נוכחתי לדעת שהחוב לא בוטל והוא עומד וקיים ללא טיפול וללא שליחת הודעת זיכוי הביתה, ניסיתי להסביר לנציגת הוט שהתקשרה לתת לי "הטבה" כי לא ביקשתי כלל שיחברו אותי לחבירלה הכוללת טלפון , אך היא סרבה לתת לי מענה ואף ניתקה את הקו, שלחתי מייל לשרות הלקוחות שברצוני להתנתק מהכבלים. וממתינה למענה מהוט., אני בספק גדול שבקשתי תטופל.
בזבוז זמן , וכסף סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה