פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח!!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בעבר הייתי לקוח בחברת הוט וגרתי בבת ים. הייתי אמור לחזור לגור בצפון בבית הוריי וחייגתי לחברה בכדי לנתק את המנוי שלי בהוט, ענה לי נציג וביקשתי ממנו להתנתק. הנציג פעל לפי הנוהל ושאל אותי מה הסיבה שאני רוצה להתנתק? אמרתי שזה בגלל שאני עוזב את בת ים וחוזר צפונה ושם אין לי צורך במנוי מאחר ובבית הוריי כבר אנחנו מנויים של החברה. ואז אותו נציג אמר לי שאני לא חייב לנתק ואפשר להקפיא את המנוי. שאלתי מזה אומר להקפיא? וקיבלתי הסבר שבמשך חצי שנה בעצם אני לא מנוי של הוט ואני לא אמור לשלם על זה ולו אגורה אחת!! וככה גם אם וארצה לחזור ולהיות מנוי של הוט בחזרה אז לא אצטרך לעבור את כל הסיפור הזה של ההתקנה וכל זה יחסך ממני. אני במחשבה שלי ובתמימותי הסכמתי לזה כי לא ידעתי מה יוליד יום במהלך החצי שנה האלו ואולי אצטרך באמת לחזור ולהיות מנוי של הוט, אז לכן הסכמתי לזה.
עברה חצי שנה וקיבלתי איזו הודעה מהוט (מה שלא היה לי במשך חצי שנה) ומיהרתי לחייג אליהם כדי לעדכן שאין לי צורך ואני מבקש לנתק. ושם חיכתה לי המכה! בחברה חייבו אותי עבור חודש מראש. שזה אומר 300 שקלים!!! ובנוסף גם חייבו אותי במשך כל חודש בזמן החצי שנה "הקפאה" על אחזקת הציוד שלהם אצלי.
כיום אני נמצא בטיפול משפטי עם העו"ד של חברת הוט המקפיאים.. בגלל מה שבעיניי נתפס כהטעיה בזדון!
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה