פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה ואי מענה בטלפון נושא התלונה:
יפרח מעיין שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי חוזה עם חברת הוט מזה כ 3 שנים בזמנו היה להוט סוכן בשם ישראל שטרית שעשה לי 2 ממירים אחד מקליט והשני רגיל ונתן לי לבחור 3 ערוצים לבחירה ונתן לי מדם למחשב וספק ורשם בחוזה שאצטרך לשלם כ 280 ש"ח.ובאמת כך היה כמה שנים לפני כחצי שנה בערך טכנאי הגיע אליי לבית לאישתי והציע לה דל של טלפון וגלישה 100 מגה אשתי סירבה והטכנאי גם הבין שהמודם לא שייך לפלאפון ולא עשה שום התקנה וטלפון אין לי עדין בבית ואני לא מעוניין.מאותו חודש התחלתי לקבל חיובים על סך 320. 209 שקל על מכלול העיסקה .80 שקל על חיוביים קבועים שאין לי מושג מהם ו 30 שקל על ציוד שאין לי מושג מהו .דיברתי עם נציג שירות באותו חודש והוא הבטיח שזה לא יקרה והיה טעות ויתן לי זיכוי.חודש לאחר מכן שוב פעם חיוב על סך 320ץ ואז התחיל הקונצרט ענה לי נציג ואני ביקשתי להתנתק אך שהוא שמע את המילה הוא ניתק את השיחה חשבתי בטעות חייגתי שוב ואחרי שעה ענתה נציגה ששמעה את המילה ניתוק שמה אותי בהמתנה ולא חזרה. חודש שעבר ענה לי נציגה וכשביקשתי להתנתק כי אני מחזיק חוזה ביד שאגב בהוט אין אותו ושהחיוב הוא הפרת חוזה היא שמה אותי בהקפאת חשבון ויום אחר התקשר נציג וסגר לי עסקה ב240 .היום 10/6/2014 התקשרתי כי בטעות החזקתי חשבונית של חודש חמישי כלומר חיוב על חודש רביעי ואני חשבתי ששוב פעם חיבו אותי 320 על חודש 6 ענה לי נציג בשם אופיר ואני אמרתי לו שלום אופיר אני רוצה להתנתק הוא ניתק אותי .התקשרתי שוב ענתה לי נציגה שלא טרחה לאמר את שמה והיא ניתקה אותי עד שענה לי בחור בשם סאלח נחמד העמיד אותי על טעותי ואף דאג לחייג אליי ולהסביר לי את הכל. אני מנהל סופר שנים עובד עם ציבור ובתחרות לא אנושית ויודע ששרות זה שם המשחק ברצוני לאמר שבהוט יש שירות גרוע ביותר וניתוקי השיחות בפנים קרו גם לחברים ואנשים מהעבודה אני בחודש הבא יעבור לחברת יס למרות שאני חושב שהיא פחות טובה אך מקווה שהיא עם שירות יותר טוב .במילוי הפרטים מילאתי את פרטיה של אשתי כי היא חתומה בחוזה עם הפרטים שלה
עוגמת נפש .וכספי סוג הנזק :
לתדרך את נציגי שירות לשרת ולא לפחד שאם התנתקו דרכם זה יפגע בהם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה