פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשיכים לגבות מזוג פנסיונרים 90 ש"ח לחודש על קו טלפון למרות הבטחות ל-10 ש"ח נושא התלונה:
בן ישראל רחל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אנחנו זוג פנסיונרים בני 75+. הצטרפנו לפני כמה שנים לשירות טלפון של HOT (רק טלפון). העלות החודשית טיפסה עם הזמן ל-90 ש"ח לחודש למרות שאנחנו מוציאים מעט מאד שיחות וגם הן רק בישראל.
לפני כשנה התקשרתי לשירות לקוחות בבקשה להתנתק והובטח לי שהסכום ירד ל-10 ש"ח בחודש. מאז ועד היום ממשיכים לגבות מאיתנו כ-90 ש"ח לחודש למרות שהתקשרתי עוד 6 פעמים וכל פעם הובטח לנו משהו דומה (יש לי את השמות של כל הנציגים). שום דבר ממה שהובטח לא קוים וכל ניסיון לדבר עם מישהו בשירות לקוחות לוקח בין שעה לשעתיים. עד שמגיעים למישהו הם מבטיחים לחזור ולא חוזרים בכלל.
אנחנו דורשים פיצוי כספי על כל הגזילה שנעשתה לנו בשנה האחרונה (80 שקל עודפים לכל חודש) ותיקון העוול באופן מיידי.
כספי סוג הנזק :
החזרת כל התשלומים העודפים רטרואקטיבית וניתוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה