פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע וחיוב על קו טלפון שלא הוזמן נושא התלונה:
שריקי דניאלה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחת הוט אינטרנט וקבלים מזה מספר שנים. לפני מספר חודשים נציגת הוט התקשרה והציעה תמורת הלעה מזערית במחיר לשדרג את מהירות הגלישה. היא הציעה בנוסף שנקבל קו טלפון נייח של הוט בחינם. אמרתי לה שאין צורך שארצה להישאר בקו נייח עם בזק. בכל זאת היא התעקשה שזה בחינם ולא יעלה לי כסף. כעבור מספר ימים הטכנאי של הוט הגיע החליף את הממיר ומסר לנו מספר טלפון של הוט והראה לנו איך להתחבר. שוב אמרנו שאנו לא זקוקים לזה. נשארנו בבזק ומזה חודשיים אני מקבלת חשבון על קו טלפון נייח של הוט בסכום של 56.99 ש''ח כולל מע''ם על קו טלפון שאין לי, שאני לא זקוקה לו ולא הזמנתי אותו. ניסיתי היום ליצור קשר עם שירות הלקוחות של הוט. זה לקח כחצי שעה של שמיעת תקליט עד שנציגת שירות ענתה לי. הסברתי לה את הבעיה והיא פשוט העבירה אותי לנציג אחר. התברר שהיא העבירה אותי לנציג מחירות. ההתייחסות שלו הייתה מאוד בוטה. "למה את מתקשרת למחירות אם את רוצה להתנתק" ואם אמירה זו היא העביר אותי בחזרה לתקליט.שוב נשארת זמן רב בהמתנה עד שאחרי שעה ושש-עשרה דקות, כן נכון 1:16 דקות !!!!!! נציגה נוספת ענתה לי ואמרה לי שאין מערכת ולכן אאלץ להתקשר שוב במועד אחר. היא לא יכולה לקחת ממני פרטים ושוב אאלץ לחכות שעה בטלפון עד שאקבל שירות ובינתיים אשלם על קו טלפון שאין לי ושאני לא משתמשת בו. הזמן שלי יקר. אין לי אפשרות לחכות כל פעם שעה בטלפון. זאת לא הייתה הפעם הראשוני שנתקלתי בזמני המתנה ארוכים כאלה.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה