|
|
|
|
|
|
פניתי לקבלת שירות מחברת הוט (טלפוני ובאתר) ולא זוכה לתגובה |
נושא התלונה: |
חבשוש רוית |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לא מצליחה לראות את החשבוניות שלי ואת החיובים שמחייבים אותי. פניתי לנציגה בטלפון \שאמרה שתפנה לצוות הטכני. לאחר שלא זכיתי לשום מענה פניתי גם באתר - ושוב עבר שבוע ואין שום התייחסות. מאז ניתקו את המספר שמיועד למענה עבור לקוחות מוסדיים (1800106106) כך שלא ניתן אליהם גם טלפונית. בינתיים ממשיכים לחייב אותי בחשבון מבלי שאני יודעת על מה חוייבתי.
|
התעלמות מפנייה |
סוג הנזק : |
שירות וטיפול בפניית לקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|